پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار کامرانی صالح

حوزه/ فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بمب اتم فرهنگی که می تواند کشور را با مشکل روبرو کند، همین مانتوها و لباس هایی است که امروز در جامعه با آن مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان، پیش از ظهر امروز در  هم اندیشی هیئت های مذهبی استان همدان، با اشاره به شروع ماه محرم و اهمیت همکاری هیئات حسینی با نیروهای انتظامی، گفت: انتظار ما از مسئولان هئیت های حسینی در این ایام این است که با همکاری با نیروهای نظامی و انتظامی یاور ما در حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی باشند.

وی افزود: امروز که دشمنان ما در حوزه های مختلف خصوصا اقتصادی و فرهنگی آرایش جنگی به خود گرفته اند باید با استفاده از ظرفیت هیئت های حسینی به تشریح فلسفه عاشورا و قیام امام حسین(ع) بپردازیم.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه بازگو کردن واقعه عاشورا در جامعه در ایجاد شکست های دشمنان در این سال ها موثر بوده است، اظهار کرد: نبود علما و سخنرانان در مراسم ها و هیئت ها یک موضوع قابل بررسی است؛ محرم بهترین فرصت برای جذب جوانان به مساجد و حمایت از آن ها است و نباید ساده از کنار این اتفاق عبور کنیم و یا خدای ناکرده زمینه های این حضور را از بین ببریم.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه با اشاره به این که امربه معروف یکی از اهداف اصلی حضرت امام حسین(ع) بوده است، خاطر نشان کرد: در برابر نقشه های دشمن برای ضربه زدن به اسلام و نظام ترویج امربه معروف و نهی از منکر می تواند بسیار موثر می باشد و این یک وظیفه همگانی است.

وی تاکید کرد: وظیفه هیئت ها این است که این فرهنگ را در جامعه ترویج دهند تا در مقابل رخ دادن هر اتفاقی مردم بی تفاوت نباشند.

سردار کامرانی صالح، بی تفاوت کردن مردم در برابر اتفاقات را هدف استکبار دانست و گفت: عاشورا و امام حسین(ع) اهرمی است، در برابر مقابله با بی تفاوت شدن مردم که می توان از آن استفاده کرد و محرم نیز بهترین زمان برای استفاده کردن از این فرصت است.

وی یادآور شد: بمب اتم فرهنگی که می تواند کشور را با مشکل روبرو کند، همین مانتوها و لباس هایی است که امروز در  جامعه با آن مواجه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha