جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدی رفیعی ، سرپرست آموزش و پرورش خوزستان
مهدی رفیعی ، سرپرست آموزش و پرورش خوزستان

حوزه/ رفیعی، از راه‌اندازی نخستین پردیس دانشگاه فرهنگیان ویژه طلاب در خوزستان خبرداد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، به‌زودی شاهد راه‌اندازی پردیس دانشگاه فرهنگیان ویژه طلاب خوزستانی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مهدی رفیعی، سرپرست آموزش‌وپرورش خوزستان، در نشست کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین بندهای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، تربیت عبادی و اخلاقی است، اظهارداشت: راه‌اندازی مدارس امین یکی از راهکارهای مهم تربیت عبادی و اخلاقی است.

وی به اقدامات آموزش‌وپرورش خوزستان در کمیته همکاری‌های حوزه علمیه اشاره کرد و بیان کرد: با اجرای طرح‌هایی همچون سرباز طلبه و دیگر موارد مصوب کمیته، موفق به کسب رتبه برتر میان دیگر استان‌ها شدیم.

رفیعی، با اشاره به توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان خوزستان، اظهارداشت: ۵ مرکز جدید با استعداد جذب ۲ هزار دانشجوـ معلم جدید به پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

سرپرست آموزش‌وپرورش خوزستان، به فعالیت ۲۷ مدرسه امین در خوزستان اشاره کرد و گفت: بیشترین آمار مدارس امین سراسر کشور به خوزستان تعلق دارد و خوشبختانه تاکنون شاهد استقبال گسترده خانواده‌ها از این مدارس بودیم.

وی در پایان از راه‌اندازی نخستین پردیس دانشگاه فرهنگیان ویژه طلاب در استان خوزستان خبر داد و اظهارداشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، به‌زودی شاهد راه‌اندازی پردیس دانشگاه فرهنگیان ویژه طلاب خوزستانی خواهیم بود که این حرکت در راستای تربیت معلمان دینی عربی و قرآن بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha