پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 864432
۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
2.jpg

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: ارتباط مستقیم طلاب با اساتید و مسئولان مدارس نقش بسزایی در رشد مدرسه دارد، لذا یکی از برنامه های ما، حفظ و تقویت ارتباطات سازنده بین طلبه و مدرسه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی پیش از ظهر امروز، در نشستی با مسئولان حجرات مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران، اظهار داشت: حوزه های علمیه جایگاه ویژه ای در نظام اسلامی و جامعه دارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مدرسه علمیه شهرستان کامیاران در سالهای اخیر با مساعدت های خوب حجت الاسلام و المسلمین عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان توسعه و رشد خاصی داشته است، لذا از حیث فیزیکی و امکانات، این مدرسه در جایگاه مناسبی قرار دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران افزود: نقش مسئولان حجرات که به نوعی نمایندگان طلاب محسوب می شوند، در دوران طلبگی بسیار مهم و تاثیرگذار است، لذا از شما درخواست داریم که مشکلات، انتقادات، پیشنهادات و... خود را به ما منعکس کنید تا پیگیر مسایل مذکور باشیم.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: ارتباط مستقیم طلاب با اساتید و مسئولان مدارس نقش بسزایی در رشد مدرسه دارد، لذا یکی از برنامه های ما، حفظ و تقویت ارتباطات سازنده بین طلبه و مدرسه است.

در این نشست، هر یک از مسئولان حجرات مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیارن به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای اداره هر چه بهتر مدرسه پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha