پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار محمدحسین رجبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: بهترین و کارآمدترین راه برای مبارزه با آسیب های اجتماعی، قدرت و شهامت «نه» گفتن دانش آموزان به ناهنجاری ها است، زیرا اگر این شهامت را نداشته باشند این آسیب ها وارد زندگی آنها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان دخترانه فرزانگان شهر سنندج برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی دانش آموزان، اظهار داشت: در دنیای امروزی شاهدیم که آسیب های اجتماعی بسیار زیاد شده است و همین امر نسل های نوجوان و جوان مملکت ما را تهدید می کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: بهترین و کارآمدترین راه برای مبارزه با آسیب های اجتماعی، قدرت و شهامت «نه» گفتن دانش آموزان به ناهنجاری ها است، زیرا اگر این شهامت را نداشته باشند این آسیب ها وارد زندگی آنها خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه افزود: شما دانش آموزان باید بدانید که دشمن برای انحراف شما راه های بسیاری دارد و برنامه های عظیمی با هزینه های هنگفتی در دستور کار قرار داده است، لذا با تاسی از آموزه های دینی و اسلامی می توانید از این دام های شیطانی دشمنان دور بمانید.

سردار رجبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار آموزگاران، اظهار داشت: شغل آموزگاران بسیار مقدس است و این شغل به شغل انبیاء تشبیه شده است که این مهم برای معلمان وظیفه ای سنگین را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دانش آموزان به عنوان سرمایه های آینده مملکت محسوب می شوند، لذا همه مسئولان کشور در امر تربیت بهتر و اسلامی دانش آموزان برای آینده کشور مسئول هستند.

این مقام نظامی تصریح کرد: بی شک آینده ایران اسلامی در دستان شما دانش آموزان است، لذا سعی کنید به عنوان یک ایرانی و مسلمان در راه اعتلای وطن کوشا باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha