چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فرمانده ارتش لبنان

حوزه/ "جوزف عون" فرمانده ارتش لبنان تأکید کرد: ۲۵ می ۲۰۰۰ در تاریخ وطن ما درخشان باقی خواهد ماند و نقطه عطفی در رکورد های پیروزی خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "جوزف عون" فرمانده ارتش لبنان تأکید کرد: ۲۵ می ۲۰۰۰ در تاریخ وطن ما درخشان باقی خواهد ماند و نقطه عطفی در رکورد های پیروزی خواهد بود.

وی افزود: لبنانی ها با مبارزه، اراده و عزم خود توانستند دشمن اسرائیلی را از سرزمین خود بیرون رانده و افسانه برتری نظامی آن را در هم بشکنند و در وجدان وطن حماسه ای با عنوان عزّت و کرامت و آزادی بیافرینند و در برابر جهانیان مایه افتخار باشند و مفهوم مبارزه را در حافظه تمامی ملت ها تثبیت کنند و آن روز مقاومت و آزاد سازی است.

فرمانده ارتش لبنان خطاب به نظامیان گفت: همانطور که می دانیم، شما صاحبان عزم و اراده راسخ بوده و هستید و با روحیه عالی و ایمان و صبر به وظیفه و مأموریت خود عمل می کنید.

عون با بیان اینکه حضور شما در مرز های جنوبی برای اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ است، اشاره کرد: اگر از استقرار داخلی، صلح و همزیستی مشترک و حمایت لبنانی ها از حق خود در مقاومت در برابر اشغالگران و بازدارندگی تجاوز های آن و باز پس گیری سرزمین اشغالی، محافظت نمی کردید، نمی توانستید برای مقابله با دشمن اسرائیلی در مرز ها حضور یابید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha