جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ولی الله حیاتی

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: در زمانه امروز برای حل چالش‌ها و مسائل و مشکلات چاره‌ای جز رجوع به فرهنگ دفاع مقدس وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی، امروز در دیدار اعضا و مسئولان ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: شهدای ما با نثار خون پاک خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری و بارور کردند؛ ازاین‌رو همه ما باید تمام توان خود را برای انتقال و تبیین آرمان‌ها و اهداف شهدا در جامعه امروز به کار بریم.

وی افزود: بر این اساس در ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، باید مهم‌ترین هدف در برنامه‌های این ایام، این باشد که زوایای مختلف پیدا و پنهان دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنیم؛ زیرا این مهم‌ترین رسالت ما است.

حیاتی خاطرنشان کرد: در این راستا باید نقش همه اقشار ازجمله روحانیت، دانش آموزان، دانش جویان، عشایر و ... را در دوران دفاع مقدس به بهترین وجه ممکن بازگو کنیم.

وی افزود: مهم‌تر از همه مسائل، این است که در زمانه امروز برای حل چالش‌ها و مسائل و مشکلات چاره‌ای جز رجوع به فرهنگ دفاع مقدس وجود ندارد.

حیاتی ادامه داد: همان‌طور که در دفاع مقدس علی‌رغم همه کاستی‌ها و تحریم‌ها و تهدیدها با غیرت انقلابی و همت زائدالوصفی که مردم در سایه پیروی از رهبری از خود نشان دادند این افتخارات نصیب ما شد، الآن هم می‌توانیم با رجوع به همان فرهنگ و رشادت و جوانمردی‌ها ایران اسلامی که امانت شهدا است را به اوج قله‌های عزت و اقتدار برسانیم.

جانشین رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس خراسان شمالی در ادامه اظهار کرد: امسال هم‌زمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۴۰۰ برنامه در سطح استان در رده‌های مختلف در حوزه دفاع مقدس اجرا می‌شود که پشتیبانی از این برنامه‌ها به بهترین نحو ممکن انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تلاش شده امسال ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس از نظر کمی و کیفی و تنوع در اجرای برنامه‌ها نسبت به سال‌های گذشته پررونق‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha