پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گلباران گلزار شهداء

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از گلباران و عطر افشانی همزمان ۱۹ هزار گلزار شهدا در سراسر کشور با حضور مسئولان و خانواده های شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نادر نصیری در رادیو گفت و گو ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با همه تلاش های دولتمردان برای کاهش مشکلات و بهبود وضعیت ایثارگران اما صادقانه می گویم هنوز در مقابل خدمات ارزشمند آنها جای کار داریم.

وی با اشاره به اینکه یاد شهدا به تعبیر رهبری، یادبود ارزش های انسانی و اسلامی است افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در کنار سازمان ها و نهادهای فرهنگی از جمله سپاه برنامه های متعدد و متنوع فرهنگی در این زمینه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ادامه داد: ما به عنوان مسئول کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کنار دستگاه های مربوطه برنامه های متعددی از جمله یادواره های شهدا، تجلیل از ایثارگران، نامگذاری و تحویل تابلوی خیابان ها با همکاری شهرداری، مسابقات متعدد فرهنگی، ورزشی و قرآنی و مراسم زنگ ایثار در مدارس را با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می کنیم.

وی گفت: یکی از مهم ترین برنامه های کشوری و سراسری در این هفته، گلباران و عطر افشانی همزمان ۱۹ هزار گلزار شهدا در سراسر کشور با حضور مسئولان و خانواده های شهدا و ایثارگران است که در شهر تهران نیز در مکان گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

نصیری اظهار داشت: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند «هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است»، ما نیز به بهانه این ایام با حضور در مزار متبرک شهدا با مقام عظمای ولایت تجدید بیعت و میثاق می کنیم تا به جوانان بگوییم که شهدا دنبال ارزش های انسانی و اسلامی بودند و کمترین وظیفه ما ترویج این ارزشهاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha