جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ابراهیم اسلام پناه

حوزه/ رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از افزایش ظرفیت اسکان بانوان در موکب حرم مطهر خبرداد و گفت: امسال در موکب آستان به صورت ویژه به بانوان خدمت‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  ابراهیم اسلام‌پناه در جلسه توجیهی خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان این‌که موضوع اربعین بسیار با اهمیت است، بیان کرد: با توجه به حذف هزینه ویزا، امسال مراجعه به موکب قطعا افزایش پیدا می‌کند و لازم است خادمان خدمت‌رسانی بیشتری را نسبت به زوار حسینی داشته باشند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک این عزیزان خدمات خوبی را به زائران ارائه کنیم و از افرادی که توفیق حضور پیدا نکردند حلالیت می‌طلبیم.

رئیس ستاد اربعین آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها افزود: امسال در موکب آستان مقدس به صورت ویژه به بانوان خدمت‌رسانی خواهد شد و در همین راستا فضای بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برای اسکان بانوان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این‌که خدمت به زائران امام حسین علیه‌السلام آقایی است، ادامه داد: روایت شده است از پیامبر اسلام(ص) که پیشوا و رئیس هر گروهی، خادم آن گروه است.
گفتنی است: موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در ایام اربعین حسینی امسال همانند سال‌های گذشته خدمات خود را به زائران اباعبداالله‌الحسین علیه‌السلام در عمود ۱۰۸۰ ارائه خواهد داد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha