جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ سازمان دانشجویان پاکستان اعلام کرد گردهمایی اعضای سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در شهر لاهور با عنوان "اتحاد امت و استحکام پاکستان" برگزار می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه سازمان دانشجویان پاکستان اعلام کرد که مانند هر سال امسال هم گردهمایی اعضای سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در شهر لاهور با عنوان "اتحاد امت و استحکام پاکستان" برگزار می شود.

طبق گزارش منتشر شده از طرف دفتر سازمان دانشجویان امامیه پاکستان: این گردهمایی از روز 22 نوامبر شروع شده تا 24 نوامبر ادامه خواهد داشت و مثل سالهای گذشت امسال هم در این گردهمایی شب شهدا، کنفرانس های مختلف و برنامه های متنوع برگزار خواهد شد و در پایان این گردهمایی با رای گیری از اعضای این سازمان که از سراسر کشور حضور خواهند داشت رئیس سازمان انتخاب خواهد شد.

گفتنی است سازمان دانشجویان امامیه پاکستان یک سازمان مردمی از دانشجویان و طلاب و دانش‌اموزان پاکستانی است که سال‌های سال است در جهت ترویج گفتمان انقلاب و امام خمینی در پاکستان فعالیت می ‌کند.
 این سازمان که ساختار، آرمان‌ها، اهداف و برنامه‌های آن شباهت زیادی به بسیج مقاومت در ایران دارد هر سال با برگزاری چند کنفرانس و اردوی دانش ‌آموزی و دانشجویی و همینطور برگزاری برنامه‌های مناسبتی و البته چاپ کتاب و نشریات هفتگی و ماهانه، نقش مهمی در حضور و نفوذ فرهنگ انقلابی در پاکستان دارد.

برنامه سالگرد رحلت امام خمینی ره، سالگرد انقلاب و سالگرد شهدای معروف دفاع مقدس (جنگ تحمیلی) مانند شهید چمران، آوینی این سازمان در هر سال لز برنامه های مفصل و مشهور است و در این چند سال به محفل مهمی برای نشر آرمان‌های امام با حضور قشر وسیعی از پاکستانی‌ها تبدیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha