جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مهدی مبارک آبادی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه در بحث آموزش، حوزه های علمیه رشد بسیار خوبی در سال های اخیر داشته اند، تاکید کرد: خوشبختانه علاقه طلاب به مسایل آموزشی، پژوهشی و تهذیبی در مدارس علمیه استان کردستان به عینه مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مهدی مبارک آبادی، امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار اظهار داشت: بین حوزه و دانشگاه وجوه مشترک بسیاری وجود دارد، ولی این مشترکات در بحث کیفی تفاوت هایی با هم دارند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: معمولا در دانشگاه ها دروسی را آموزش می دهند که ویژگی عمومی دارند، ولی آموزش دروس حوزوی با مسایل تهذیبی و تربیتی همراه است.

وی با اشاره به اینکه در بحث آموزش، حوزه های علمیه رشد بسیار خوبی در سال های اخیر داشته اند، تاکید کرد: خوشبختانه علاقه طلاب به مسایل آموزشی، پژوهشی و تهذیبی در مدارس علمیه استان کردستان و به ویژه در مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار به عینه مشهود است و همین امر پروسه آموزش و تحصیل طلاب را آسان نموده است.

حجت الاسلام مبارک آبادی عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید نیز در بحث آموزش هیچ مشکلی نداشته ایم و مراحل پذیرش و ورود طلاب به مدرسه سفیران هدایت این شهرستان در بهترین حالت خود صورت گرفته است.

وی در ادامه به برخی از برنامه های معاونت آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار اشاره کرد و گفت: معاونت آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار برای تعامل بیشتر بین طلاب و معاونین مدرسه، برنامه های دقیقی را تدوین کرده است و براساس این برنامه ها به صورت منظم جلساتی با مشارکت فعالانه طلاب و اساتید برگزار می شود.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: همچنین هماهنگی هایی با معاونت های پژوهش و تهذیب این مدرسه انجام گرفته است که در صورت عملی شدن این برنامه ها، شاهد رشد تحصیلی چشمگیر طلاب خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha