چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی

حوزه/چند ماه است که کشور راه مقاومت در پیش گرفته و اروپایی ها عقب نشینی کردند و اگر این کار را نمی کردیم، جلو آمده و کوتاه نمی آمدند. اگر کوتاه بیایم دنبال ما می دوند.بنابراین باید فرهنگ مقاومت را در جامعه احیا کرد نه فرهنگ ذلت و ترس را.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در جمع کارکنار مرکز مدیریت حوزه های علمیه به موضوع مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اشاره و با بیان این که اخلاق منهای سیاست، اخلاق سکولار است، گفت: شرایط فعلی منطقه بسیار مهم و حساس است و دلیل آن این است که کشورهای منطقه قدرت نفوذ ایران را پذیرفته اند و معتقدند که باید با ایران کنار آمد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه ادامه داد: متاسفانه وقتی سه کشور اروپایی علیه ایران بیانیه می هند، با تعجب می بینیم مسئولین کشور با آنها قهقهه می زنند، این مسئله دور از شأن است.

وی بیان کرد: با یکی از سلطنت طلبان برخورد کردم که به شخصیت رهبر انقلاب افتخار می کرد و معتقد بود، ایشان ایران را به این نقطه رسانده و قابل قیاس با زمان گذشته نیست؛ اما از آن طرف، بعضی افراد وقتی کشور از تحریم عبور کرده است به فکر وارد کردن دسته بیل، سنگ پا و ... هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: هدف ازدلار مبادله کردن تجاری و رفع نیازمندی های کشور است و همین انداز مبادله تجاری با کشورهای همسایه نیازهای کشور را رفع می کند، نه این که بخواهیم با دلار کود و سنگ پا وارد کنیم،  عاملین این کار، دنبال ذلت و التماس کردن هستند و هدفشان مشخص است که بگویند اگر می گوئیم برجام فایده دارد به همین دلایل است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، با بیان این که کشور به خارجی ها نیاز ندارد به اشتباهات انتخاباتی که گریبان گیر کشور شده اشاره کرد و اظهار داشت: اسلامیت به ما می گوید، جنگ را خوب بدانید نه بد. این منطق قرآن است،  اگر جنگ با دشمن را بد بدانیم، قرآن می گوید شما جاهل اید. وقتی پهباد آمریکا را زدیم، افرادی در خیابان ها راه می رفتند و خیال می کردند الان  آمریکا حمله کند. نبایدجامعه ترسو تربیت کنیم. اگر جامعه به این سو پیش رود مانند عربستان می شویم. باید جامعه شجاع و مقاوم تربیت کرد. این بیان قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی افزود: چند ماه است که کشور راه مقاومت در پیش گرفته و اروپایی ها عقب نشینی کردند و اگر این کار را نمی کردیم، جلو آمده و کوتاه نمی آمدند. اگر کوتاه بیایم دنبال ما می دوند.بنابراین  باید فرهنگ مقاومت را در جامعه احیا کرد نه فرهنگ ذلت و ترس را.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha