جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گذاشتن تصاویر مبتذل روبروی مسجدی در ولز، مسلمانان را خشمگین کرد

حوزه/ روز گذشته تصاویر پورنوگرافی و مبتذل روبروی مرکز فرهنگی اسلامی گرانت تاون در انگلستان گذاشته شده بود که دیدن این تصاویر مسلمانان و دیگر اعضای این محل را خشمگین کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از walesonline، مقامات در مرکز فرهنگی اسلامی گرانت تاون واقع در جنوب کاردیف، پایتخت ولز انگلستان، هفته گذشته زمانی که درهای ساختمان را باز کردند از دیدن تصاویر پورنوگرافی از زنان برهنه که به صورت عمدی در خارج از درب ورودی گذاشته شده بودند شوکه و خشمگین شدند.

طارق آوان ، دبیر مرکز با اشاره به تصاویر گرفته شده از دوربین های مدار بسته امنیتی گفت که مشخص است که عکس های مبتذل «تعمدی» و از روی «نفرت» گذاشته شده اند.

طارق گفت:  ما از دریافت این نوع پیام هایی که از نفرت می آیند بسیار اذیت و ناراحت می شویم. دوربین های مدار بسته تازه نصب شده ما تصویر متخلف را که با پلیس به اشتراک گذاشته شده است ضبط کردند.

وی افزود: خوشبختانه این مطالب مبتذل و اهانت آمیز  درست قبل از اینکه کودکان به کلاس بروند جمع آوری شدند. با این حال ، این حادثه با توجه به ارتباطات این مرکز با جامعه محلی ، بسیاری را در گرانت تاون - چه مسلمان و چه غیر مسلمان - ناراحت و خشمگین کرده است.

  اشلی لستر نماینده محلی گفت: این مرکز در گرانت تاون کارهای خیرخواهانه و خوبی انجام داده است. به عنوان مثال کودکانی که در آنجا شرکت می کنند به طور مرتب در فعالیت مختلف اجتماعی شرکت می کنند و همیشه در حال اهدای غذا و کمک های مالی به ویژه در ایام ماه رمضان هستند.

وی خاطر ن شان کرد: گرانت تاون یک جامعه متنوع و منسجم است، بنابراین من نمی توانم تصور کنم که فردی محلی  این کار را کرده است.

این حادثه همچنین توسط شورای مسلمانان ولز محکوم شد. سخنگوی این شورا گفت: این یک مسئله جدی است. من امیدوارم که مقامات اقدامات لازم را انجام دهند تا این نوع فعالیت ها دیگر اتفاق نیفتد.  اگر واکنش جدی نشان داده شود دیگر در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نیستیم.

پلیس ولز جنوبی تأیید کرد که در حال بررسی این حادثه است.

سخنگوی نیرو اظهار داشت:  در تاریخ 20 سپتامبر پلیس ولز جنوبی گزارشی از تصاویر توهین آمیز که در خارج از مسجدی در خیابان کلیداچ ، گرانیت تاون گذاشته شده دریافت کرد. روز گذشته استعلام ها برای شناسایی متهم آغاز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha