پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ استاندار خوزستان، با اشاره به ورود روزانه بیش از ۸ هزار گردشگر عراقی به خوزستان، گفت: از طریق توسعه صنعت گردشگری می‌توان فرصت‌های شغلی زیادی را در استان ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، امروز در آیین نواختن زنگ گردشگری، با بیان اینکه صنعت گردشگری ظرفیت‌های بسیار زیادی در ایجاد اشتغال دارد، اظهارداشت: با توزیع مناسبت اقلیمی شهرهای خوزستان، می‌توان به اشتغال مؤثر و پایدار دست پیدا کرد.

وی با اشاره به بیان اینکه تولید ناخالص ملی، در کشورهایی که به بحث گردشگری اهمیت می‌دهند، افزایش پیدا کرده، گفت: تنوع درآمد و خلق ثروت در کشور، با رونق صنعت گردشگری امکان‌پذیر بوده در این خصوص، نقش فعالین فرهنگی می‌تواند مؤثر باشد.

 شریعتی، با اشاره به اینکه کشورمان از فرصت‌های گردشگری متعددی بهره مند است، یادآور شد: یادمان‌های دفاع مقدس، اماکن مذهبی، زیارتی، تاریخی و طبیعی از جمله فرصت‌های مهم گردشگری در خوزستان به شمار می‌آید، که باید به آن‌ها توجه ویژه داشت.

وی، در پایان هم مرزی استان خوزستان با کشورهایی همچون عراق را موجب رونق گردشگری دانست و ادامه داد: روزانه بیش از ۸ هزار گردشگر عراقی به استان خوزستان وارد می‌شوند و این مهم نشان‌دهنده آن است که بحث گردشگر مذهبی و سلامت در استان خوزستان رو به توسعه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha