پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شکست عربستان

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: در عملیات گسترده نیروهای مردمی انصارالله یمن که روز گذشته انجام شد آنچنان ضربه مهلکتی بر پیکره آل سعود وارد آمد که جایگاه این کشور را در جهان به شدت متزلزل کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی، صبح امروز در نشست بصیرتی با طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم تاریخ، تکرار پذیری آن است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با اشاره به اینکه تاریخ نشان داده است که پیروزی نهایی از آن مومن و مظلومین خواهد بود، گفت: رژیم آل سعود و ائتلاف ضدمردم یمن که سالهاست دست شان به خون هزاران زن و کودک یمنی آغشته شده است، این روزها در چاهی افتاده اند که خود آن را کنده اند و بیرون آمدن از آن برایشان بسیار سخت شده است.

وی با اشاره به پیروزی تاریخی جبهه انصارالله یمن در مقابل متجاوزان سعودی، افزود: عربستان از شکست مذبوحانه خود در چند دهه پیش مقابل مردم یمن درس نگرفت و دیروز دوباره تاریخ شکست سالهای پیش برایش تکرار شد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در عملیات گسترده نیروهای مردمی انصارالله یمن که روز گذشته انجام شد آنچنان ضربه مهلکتی بر پیکره آل سعود وارد آمد که جایگاه این کشور را در جهان به شدت متزلزل کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران افزود: ارتش تا دندان مسلح آل سعود در عملیات نجران نه تنها فتحی نداشت، بلکه صدها نفر از مزدوران خود را از دست داد و بیش از هزار نفر نیز به اسارت مبارزان و رزمندگان یمنی درآمدند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات اخیر صدها کیلومتر مربع از خاک عربستان در کمترین زمان ممکن به دست نیروهای انصارالله یمن افتاده است، تاکید کرد: در این عملیات که شیرینی پیروزی آن برای همه کشورهای آزادیخواه جهان است، ۳ تیپ از نظامیان واکنش سریع عربستان به صورت کامل منهدم شدند که این یک برگ سیاهی در تاریخ نظامی رژیم کودک کش آل سعود خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی گفت: بی شک پیروزی مردم یمن بر ارتش عربستان با این گستردگی نتیجه ایمان و توکل به خداوند متعال بود، زیرا کشور یمن سالهای زیادی است که در محاصره عربستان، امارات، آمریکا و... می باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: شکست دیروز عربستان دربرابر مردم یمن یک سرخوردگی و ناکامی برای بن سلمان و ایادیش است که از این پس باید در مجامع جهانی سر خود را پایین بیندازند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله پیروزی نهایی از آن مردم بی دفاع و البته شجاع یمن خواهد بود و رژیم وهابی عربستان در هم خواهد شکست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha