پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سلسله سخنرانی های «درک اسلامی» در دانشگاه نیویورکی برگزار می شوند

حوزه/ سلسله سخنرانی های دینی با عنوان «درک اسلامی» به مدت 7 هفته متوالی با حضور مشاور مذهبی در دانشگاه سیراکیوس  در نیویورک برگزار می شود.

  به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از dailyorange، سلسله سخنرانی های دینی با عنوان «درک اسلامی» به مدت 7 هفته متوالی در دانشگاه سیراکیوس، یکی از دانشگاه های آمریکا در شهری با همین نام در ایالت نیویورک برگزار می گردد.

امیر دوریک مشاور مذهبی مسلمانان در این باره می گوید: این گفتگوها قرار است به دانشجویان مسلمان و غیرمسلمان بیاموزد که درک بهتری از اسلام داشته باشند و بدانند که اسلام واقعا چه معنایی دارد و آن چیزی که برخی رسانه های جمعی تبلیغ می کنند نیست.

 گفتگوها قرار است در سالن کتابخانه در عصر چهارشنبه ها از ساعت 5:30 تا 7 بعد از ظهر برپا باشند و در 13 نوامبر با حضور شرکت کنندگان در مسجد محلی به پایان برسند. نشست پایانی در مسجد برگزار شد و گروه هایی چون انجمن کتابخانه های دانشگاه سیراکیوس، انجمن اسلامی دانشگاه و سازمان زندگی دانشجویان مسلمان حمایت مالی این طرح را برعهده دارند.

مشاور اسلامی دانشگاه افزود: هدف ما این است که ابهامات پیرامون موضوعات اساسی از جمله جهان، قوانین شریعت، و اصول گرایی را که باعث شده سوءبرداشت های زیادی در باره اسلام به وجود بیاید، برطرف سازیم.

دوریک گفت: هدف همچنین این است که فضایی فراهم سازیم تا شرکت کنندگان بدوت ترس و نگرانی سئوالات شان را از ما بپرسند.

به گفته وی تعداد شرکت کنندگان در نشست های گذشته 50-50 (مسلمان و غیرمسلمان) بوده است و دانشجویان و افراد عادی در این رویدادها شرکت داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha