پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جامعه اسلامی ورمانت برای ساخت مسجد جدید اعلام آمادگی کرد

حوزه/ جامعه اسلامی ورمانت که در عرض 3 ماه توانستند 1 میلیون دلار کمک مالی برای خریداری کلیسای قدیمی جمع آوری کنند، اکنون قصد دارند این مرکز را به یک مسجد جدید تغییرکاربری بدهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wcax، جامعه اسلامی ورمانت در برلینگتون جنوبی در ایالت نیویورک آمریکا، یک قدم دیگر به ساخت مسجد جدید در این منطقه نزدیک می شود.

به گفته بانیان، قصد آنان این است که یک کلیسای سابق مسیح مقدس را خریداری کرده و آن را به یک مسجد تغییرکاربری بدهند. این گروه ماه ها با استفاده از صفحه «گوفاند می» از جامعه اسلامی و مردم به منظور جمع آوری کمک های مالی برای راه اندازی مسجد درخواست کمک کرده بودند و اکنون می گویند که بودجه کافی برای حرکت به جلوی این پروژه را دارند.

نهزاد جلیلویک، ریاست جامعه اسلامی ورمانت همراه با اسلام حسن امام جماعت این مسجد، در گفتگویی تلویزیونی شرکت کرده و در رابطه با کمک های مالی و ساخت مسجد مصاحبه ای کامل انجام دادند.

گفتنی است ملک مذکور بیش از 1 میلیون دلار قیمت خورده بود و مسلمانان توانستند در عرض 3 ماه با کمک های خیریه این هزینه را تامین کنند.

اسلام حسن در پاسخ به شگفتی مجری تلویزیونی که از تامین هزینه در این زمان کوتاه شگفت زده شده بود گفت: ما به خودمان و خدا ایمان داشتیم و به لطف الهی موفق شدیم این مهم را  انجام دهیم و بیش از 1 میلیون دلار کمک مالی به ما اهداء شد.

به گفته جلیلویک قرارداد خرید کلیسای قدیمی هفته آینده بسته شده و تغییرات لازم برای تبدیل این مکان به یک مسجد انجام می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha