پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برپایی رویداد «اهدای خون: اهدای زندگی» در شهر اشکوش در ویسکانسین

حوزه/ جامعه اسلامی شهر اشکوس این ماه با برگزاری رویدادی از مسلمانان و مردم عادی خواست با هدف نجات جان مردم و گرامیداشت خاطره قربانیان 11 سپتامبر در رویداد اهدای خون شرکت کنند.

  به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wbay، جامعه مسلمانان شهر اشکوش در ایالت ویسکانسین در آمریکا طی مراسمی که میزبان مردم محلی بودند، اقدام به اهدای خون کردند. هدف از این مراسم نجات جان کسانی که نیازمند به خون هستند و گرامیداشت خاطره قربانیان 11 سپتامبر بود.

این جامعه اسلامی در  ایالات متحده از سال 2011 تاکنون رویدادهای «اهدای خون» متعددی را در سراسر این کشور ساماندهی کرده است و هر ساله گروه امیدوارند تا 10 هزار بسته خون اهدایی جمع کنند تا بتوانند از طریق آن جان 30 هزار نفر را نجات دهند.

برگزارکننده مراسم اهدای خون از شهر اشکوس به خبرنگاران گفت که این حرکت چه اهمیت و ارزشی برای جامعه اسلامی دارد و اینکه آنان از مردم برای حضور چشمگیر قدردانی می کنند.

هاشم ممتاز گفت از برگزارکنندگان و به نمایندگی از جامعه اسلامی گفت: ما این کار را همه ساله انجام می دهیم. سعی می کنیم تا آنجایی که در توانمان باشد برای کمک به بیماران خون جمع آوری کنیم. این حرکت بخشی از خدمات عمومی به ملت محسوب می شودو همچنین ارتباط مستقیمی با دین و ایمان ما دارد.

براساس آمارهای ارائه شده توسط جامعه اسلامی مذکور، آنان تاکنون توانسته اند جان بیش از 180 هزار نفر را در سطح ملی با اهدای خون نجات دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha