جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گازرسانی به موکب ها در ایام اربعینمهندس سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه

حوزه/ مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه در گازرسانی اولویت با موکب‌ هاست،گفت: اکیپ‌های امدادی در این ایام ۲ برابر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، مهندس سیروس شهبازی، امروز سه شنبه در خصوص گازرسانی به موکب ها در ایام اربعین،گفت: به موکب هایی که شرایط استاندارد و ایمن لوله کشی را داشته باشند گاز رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه جهت رفاه حال زوار اربعین و استفاده موکب ها گازرسانی به آنها در اولویت بوده و در کمترین زمان ممکن انجام می شود، اظهار کرد: اگر ایجاد ۵۰ متر شبکه برای گازرسانی به موکب ها و اماکن رفاهی و اقامتی مسیر زائران نیاز است، ما این کار را در اولویت اقداماتمان قرار می دهیم و آن را انجام می دهیم.

مشکلی در تامین گاز موکب ها نداریم

وی ادامه داد: انجام اقدامات فوق، مستلزم این است که حتما این اماکن تاییدیه و استاندارد گازکشی را داشته باشند.

 شهبازی در خصوص نحوه تامین گاز مورد نیاز موکب هایی که شرایط گازکشی را ندارند،گفت: در این شرایط و در صورت نیاز به گازمایع و کپسولی، باید از طریق پخش فرآورده های نفتی اقدام شود.

وی اظهار کرد: به دلیل اینکه برای گازرسانی به موکب ها باید برای آنها علمک نصب شود، بهتر است که این موکب ها در جوار اماکن ثابت قرار گرفته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در پاسخ به اینکه برای قطع احتمالی گاز در موکب ها و اماکن اقامتی و خدماتی مسیر تردد زائران چه تدابیری اندیشیده شده است، گفت: اقدامات تعمیر و نگهداریمان را در فصل تابستان که مصرف کمتری داریم، انجام می دهیم و برای زمستان و این ایام مشکلی نداریم.

 شهبازی در خصوص اینکه نظارتی پس از گازرسانی به موکب ها از این نظر خواهد شد، افزود: پس از آنکه لوله کشی به تاییدیه نظام مهندسی رسید، ما مجوز و اشتراک کنتور به آنها می دهیم و پس از آن خود مشترک باید شرایط ایمنی را رعایت کند که خطری ایجاد نشده و باعث انفجار نشود.

افزایش ۲ برابری اکیپ های امدادی گاز در ایام اربعین

وی در خصوص سایر اقدامات و تمهیدات این شرکت برای اربعین حسینی(ع) گفت: تلاش ما این است که در این ایام از حفاری هایی که ضرورت ندارد، جلوگیری کنیم و این اقدامات به ایام پس از اربعین موکول شود که باعث ترافیک نشود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار کرد: همچنین سعی شده است اکیپ های امدادی را طی این ایام دو برابر کنیم که در صورت بروز بحران، بتوان به موقع و در کمترین فرصت ممکن اقدام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در تمام شهرستان ها اکیپ های امدادی ۲۴ ساعته داریم و در این ایام اکیپ هایی را نیز به صورت ذخیره داریم که در صورت نیاز در دسترس باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha