یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مفاسد اقتصادی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران بیجار با تاکید بر اینکه رضایت جامعه از عملکرد حجت السلام و المسلمین رئیسی به خوبی پیداست، گفت: دستگیری بسیاری از مفسدان و مخلان بزرگ اقتصادی کشور که سالها آزادانه بازار را در قبضه خود داشتند، این روزها باعث ثبات خوبی در بازار خودرو، طلا و... شده است

حجت الاسلام حمید بهرامپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: در ماههای اخیر عملکرد بسیار مثبت دستگاه قضا و حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی باعث ثبات قابل محسوسی در بازار شده است تا جایی که روند صعودی قیمت در بازار به کلی راکد شده است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار با تاکید بر اینکه برخورد بدون اغماض با متخلفان از ویژگی های بارز رییس قوه قضائیه می باشد، گفت: برخوردهای قانونی و برابر با قوانین اسلامی از سوی رییس دستگاه قضا هشداری جدی برای مفسدان و متخلفان در سیستم بانکی و اقتصادی کشور است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه استمرار مبارزه اینچنینی با دست اندازان به بیت المال می تواند سهم بزرگی در استحکام بازار داشته باشد، گفت: در چند ماه پیش آن چنان بی نظمی در بازار حاکم بود که همین بی نظمی و عدم نظارت ها بر روح و روان ملت تاثیرات منفی زیادی گذاشته بود، ولی با دستگیری عاملان این بی نظمی در بازار و اقتصاد کشور اکنون شاهد ثبات بسیار خوبی در اقتصاد کشور هستیم.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه با اشاره به اینکه روند پیگیری پرونده های قضایی سرعت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است، گفت: در حال حاضر پرونده های قضایی در کمترین زمان ممکن بررسی و حکم صادر می گردد که این امر باعث امیدواری بیشتر در جامعه شده است.

حجت الاسلام بهرامپور با تاکید بر اینکه رضایت جامعه از عملکرد حجت السلام و المسلمین رئیسی به خوبی پیداست، اظهار داشت: دستگیری بسیاری از مفسدان و مخلان بزرگ اقتصادی کشور که سالها آزادانه بازار را در قبضه خود داشتند، این روزها باعث ثبات خوبی در بازار خودرو، طلا و... شده است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سفرهای فراوان رئیس قوه قضائیه به اقصی نقاط کشور باعث شده است که مردم به صورت مستقیم شکایات و گلایه های خود را به وی انتقال دهند و نیز برخی از روابط در سیستم قضایی که امور حقوقی و کیفری مردم را به تاخیر می انداخت از بین برود که این خبر خوبی برای اجرای عدالت در کشور می باشد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود گفت: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در نطق اخیر خود با متخلفان اقتصادی کشور اتمام حجت کرد و اعلام نمود که دست دزدان بیت المال را نخواهد برید، بلکه بازوی آنها را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha