پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 866619
۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
هفته نیروی انتظامی

حوزه/ امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید تقدیم امنیت و آرامش این سرزمین کرده است، گفت: مرگ با ایمان و آگاهانه، همان شهادت در راه خداوند متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی مرادی، امام جمعه بیجار، امروز به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی با حضور بر مزار شهدای این شهرستان، با اهدای شاخه های گل، قرائت فاتحه و عطرافشانی مرقد این شهیدان بزرگوار با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کرد.

حجت الاسلام مرادی در این مراسم اظهار داشت: شهادت در راه خداوند و دین، سعادتی است که نصیب هرکسی نمی شود و تنها بندگان مخلص خداوند هستند که به این جایگاه می رسند.

امام جمعه شهرستان بیجار در ادامه سخنان خود تاکید کرد: هر انسانی بعد از مدتی زندگی در این دنیای فانی روزگاری باید طعم مرگ را بخشد و به دیار باقی بشتابد، پس بهتر اینکه مرگ انسان از روی آگاهی و بصیرت باشد که البته این ویژگی مومنان است.

این استاد حوزه  کردستان در ادامه سخنان خود بیان کرد: کسانی که از روی بصیرت  و علم به شهادت می رسندف بی شک در نزد خداوند متعال از جایگاه بسیار بالایی برخوردار خواهند شد و در آن جهان از خواص خواهند بود.

حجت الاسلام مرادی در پایان سخنان خود عنوان کرد: نیروی انتظامی در طول عمر خود بیش از 13 هزار شهید تقدیم امنیت و آرامش ایران اسلامی کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha