پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حلقات صالحین قدس

حوزه/ استاد یار حلقات صالحین شهرستان قدس گفت: پیاده روی اربعین جلوه ای از ایمان راسخ، عزم، اراده، معرفت و بصیرت است و مردم ایران با انسجام ملی و با جهاد خستگی ناپذیر خود توانسته اند به این ارزش ها دست یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، جلسه هم اندیشی سرمربیان و مسئولین تعلیم و تربیت نواحی چهار گانه شهرستان قدس با حضور و سخنرانی استاد یار حلقات صالحین در محل حوزه علمیه باقرالعلوم(علیه السلام) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه خانم سلیمان پور، استاد یار حلقات صالحین و مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم(علیه السلام) خواهران شهرستان قدس، با اشاره به گام دوم انقلاب و در آستانه اربعین حسینی اذعان داشت: پیام بزرگ اربعین تمدن سازی در آستانه ظهور است و این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به آن پرداخته است و بر آن تاکید دارد.

سلیمان پور اضافه کرد: پیاده روی اربعین جلوه ای از ایمان راسخ، عزم، اراده، معرفت و بصیرت است و این همان چیزی است که در گام دوم انقلاب به آن اشاره شده است تا مردم ایران با انسجام ملی و با حضور همیشگی در صحنه و با جهاد دائم و خستگی ناپذیر باید به آن برسند.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم(علیه السلام) خواهران شهرستان قدس در ادامه با اشاره به برخی شبهات و خرافات مبنی بر نحس بودن ماه صفر، خطاب به سرمربیان حلقات صالحین، تاکید کرد: هیچ روزی برای انسان نحس نیست و همه روزها و ماهای خداوند سعد هستند و نباید با خرافه در آمیخته شوند.

سلیمان پور در پایان خاطرنشان کرد: اگر گفته می شود ماه صفر سنگین است به خاطر از دست دادن پیامبر ختمی مرتبت است چرا که با رفتن ایشان که رحمة للعالمین بود رابطه آسمان با زمین که همان وحی منزل الهی بود قطع شد و این بزرگترین مصیبت برای امت اسلامی بود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha