پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار با اشاره به اینکه طرح ترور سردار سلیمانی، گفت: همه سیاستمداران و تئوریسین های نظامی اذعان دارند که عملیات های سپاه قدس به همراه حشدالشعبی باعث از نابودی گروهک تروریستی داعش شد، به همین منظور اربابان داعش کینه عجیبی از سردار سلمیانی و سپاه قدس در دل دارند، ولی نتوانستند که آتش این کینه خود را با ترور این سردار بزرگ اسلام خاموش کنند.

 حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به توطئه نافرجام دشمنان در ترور سردار قاسم سلیمانیT فرمانده سپاه قدس، اظهار داشت: یکی از تئوری های دشمنان انقلاب اسلامی حذف فیریکی و ترور شخصیت های تاثیرگذار جمهوری اسلامی است، پروسه ای که در سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی بارها از سوی منافقان و گروهک ها عملیاتی شد و فرزندان و مسئولان بسیاری را به شهادت رساندند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار ادامه داد: در سخنان حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب؛ رئیس سازمان اطلاعات سپاه، دشمنان با برنامه ای بسیار پیچیده قصد ترور این سردار نامی کشور را داشتند که تسلط اطلاعاتی فرزندان این مرزبوم و نیز خواست خداوند متعال مانع از این ترور گردید.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه طرح ترور سردار سلیمانی، طرحی غربی ـ عربی ـ عبری بود، گفت: رژیم صهیونیستی ماه های گذشته به صراحت اعلام کرده بود که قصد ترور سردار قاسم سلیمانی را دارد که همین موضوع و تهدید سران رژیم منحوس اسرائیل، باعث هوشیاری بیشتر سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور گردید و این توطئه شوم خنثی شد و باعث گردید که شکست مذبوحانه دیگری نصیب دشمنان شود.

حجت الاسلام معصوم خانی ادامه داد: همه سیاستمداران و تئوریسین های نظامی اذعان دارند که عملیات های سپاه قدس به همراه حشدالشعبی باعث از نابودی گروهک تروریستی داعش شد، به همین منظور اربابان داعش کینه عجیبی از سردار سلمیانی و سپاه قدس در دل دارند، ولی نتوانستند که آتش این کینه خود را با ترور این سردار بزرگ اسلام خاموش کنند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار اظهار داشت: با این حال باید بدانیم و هوشیار باشیم که توطئه ها و دسیسه های دشمنان نه تازگی دارد و نه پایانی.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همه معادلات سیاسی و نظامی دنیا را دستخوش تغییر کرده است، افزود: همین تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه و جهان و تبدیل دنیا به جهان 3 قطبی باعث خشم ابرقدرت ها و ناکامی آنان در برابر ملت همیشه سرافزار ایران شده است.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه، درباره نقشه نافرجام ترور سردار قاسم سلیمانی می گوید: « در این طراحی قرار بود تیم تروریستی وابسته و اجیر شده با ورود به کشور در ایام فاطمیه ، محلی در جوار حسینیه مرحوم پدر سردار سلیمانی را خریداری کرده و با استقرار در آن ۳۵۰ تا ۵۰۰ کیلو مواد منفجره را تهیه و از طریق ایجاد کانال در زیر حسینیه قرار دهند تا زمانی که این سردار عزیز به رسم همه ساله در ایام تاسوعا و عاشورا در این حسینیه و در جمع عزاداران حسینی حضور می‌یابند، آن را منفجر کنند».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ستاره IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    خوب معلوم دیگه کی سردار سپاه را کشته