چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ حجت الاسلام مسعود محمدی با تاکید بر اینکه راهپیمایی اربعین ضامن بقای اسلامی است، گفت: کرامات بسیاری در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی پیش روی زوّار است که اولین این کرامات کشش و ذوق غیرقابل وصفی برای پیمودن این مسیر و فاصله تا بین الحرمین می باشد.

حجت الاسلام مسعودی محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با تاکید بر اینکه راهپیمایی اربعین ضامن بقای اسلامی است، گفت: کرامات بسیاری در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی پیش روی زوار است که اولین کرامت، کشش و ذوق غیرقابل وصفی برای پیمودن این مسیر و فاصله تا بین الحرمین می باشد.

این استاد حوزه ادامه داد: در اربعین حسینی بسیاری از آرمان های 1400 ساله اسلام ناب محمدی (ص) نمود پیدا می کند و در چنین روزی برادران دینی در یک صف واحد قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه باید اربعین را محور وحدت امروز مسلمانان دانست، گفت: اگر نگاهی عمیق بر فلسفه راهپیمایی اربعین حسینی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که این اجتماع به مانند حبل متینی برادران دینی را به هم وصل می کند.

حجت الاسلام محمدی  با تاکید بر اینکه نمادهای وحدت جهان اسلام کم نیستند، افزود: خوشبختانه رسول اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام برای مومنان و پیروان راه خود نمادها و الگوهای وحدت و برادری بسیاری برجای گذاشته اند که باید این الگوها و نمادها را به خوبی بشناسیم و آنها را زنده نماییم.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: حضور چند میلیونی مسلمانان سراسر جهان در این روز خاص زمینه تقویت جبهه اسلام و مقاومت در برابر دشمنان دین به ویژه جریان های وهابیت، تکفیری و صهیونیسم را فراهم می آورد.

حجت الاسلام محمدی در ادامه عنوان کرد: حضور هر زائر در راهپیمایی اربعین حسینی به مانند سپری در مقابل فتنه گری های وهابیون و جریانهای سلفی و... می باشد.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: ان‌شاءالله به زودی وعده الهی محقق خواهد شد و بیت المقدس؛ اولین و نخستین قبله مسلمانان جهان از دستان آلوده به خون جریان صهیونیسم نجات خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha