جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه ساز و کار جدیدی در حوزه خوزستان شکل خواهد گرفت، گفت: می‌خواهیم با هماهنگی و همکاری با قم، حوزه استان را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: با آن عنایت خاصی که رهبر معظم انقلاب در مورد حوزه علمیه خوزستان در حق حقیر مبذول داشتند که مسئولیتش را بر عهده من قرار دادند، مدیریت کلان حوزه خوزستان، معنا و مفهوم دیگری پیدا کرد.

وی تصریح کرد: با حکم رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه خوزستان، تبدیل به یکی از حوزه‌های اصلی کشور شد که باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه ساز و کار جدیدی در حوزه علمیه خوزستان شکل خواهد گرفت، افزود: البته مقداری زمان می‌برد تا حوزه خوزستان در قالب و با محتوای جدیدی شکل بگیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ادامه با بیان اینکه مبدأ تأسیس حوزه علمیه خوزستان، پیش از انقلاب بوده، گفت: از اول انقلاب زمان اوج این حوزه شکل گرفت و امروز شاهد بالندگی این حوزه در سطح کشور هستیم و إن شاءالله با این ساز و کار جدیدی که به‌زودی شکل خواهد گرفت، شاهد پویایی هرچه بیشتر این حوزه در جهان اسلام باشیم.

نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید به حوزه خوزستان

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و بزرگان حوزه، نگاه ویژه‌ای نسبت به حوزه خوزستان دارند، تصریح کرد: اگر چنانچه این زمینه و ظرفیت در حوزه علمیه اهواز و خوزستان وجود نداشت، آیا امروز چنین مسأله ای اتفاق می‌افتاد که مقام معظم رهبری چنین حکمی صادر کند!.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان اینکه مقام معظم رهبری نسبت به وضعیت حوزه خوزستان کاملاً امیدوار بودند، اذعان داشت: حضرت امام خامنه‌ای از این حوزه انتظار دارند تا خدمات عام‌المنفعه خود را بیشتر و بیش از گذشته استمرار بخشد و ایشان بر اساس ظرفیتی که در حوزه خوزستان وجود داشته، آن حکم ویژه را صادر کرده‌اند.

آماده دریافت هرگونه پیشنهاد برای پویایی هرچه بیشتر حوزه هستیم

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه ما آماده دریافت هرگونه پیشنهاد مبنی بر پویایی هرچه بیشتر حوزه علمیه هستیم، گفت: می‌خواهیم از ظرفیت نخبگان حوزوی در خصوص تقویت مدارس علمیه سطح استان، استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم با هماهنگی و همکاری با قم، حوزه علمیه خوزستان را تقویت کنیم.

مدیریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور  ادامه دارد

آیت الله موسوی جزایری، در پایان با تقدیر از تلاش‌های مدیر حوزه خوزستان، اظهارداشت: ان شاءالله مدیریت حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور بر حوزه خوزستان استمرار داشته باشد تا شاهد تقویت بیش از پیش این حوزه باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha