پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسوی جاجرمی

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان شمالی گفت: همراهی و همکاری حوزه و دانشگاه از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید زمینه‌ساز ظهور باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید مرتضی موسی جاجرمی، امروز در آئین معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کوثر بجنورد، با اشاره به دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی در زمینه مراکز علمی و دانشگاهی، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب و نظام اسلامی حوزه و دانشگاه در کنار همدیگر هستند و با هم در راستای اهداف متعالی اسلام و نظام دینی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه دو بال هستند که باید همدیگر را درزمینهٔ علم و معنویت و ایمان کمک کنند، افزود: این دو نهاد حوزه و دانشگاه باید تلاش کنند تا جایگاه خود را در جهان پیدا کرده و الگو و سرمشقی برای دیگران باشند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تصریح کرد: همراهی و همکاری حوزه و دانشگاه دستاورد انقلاب اسلامی است و همه این‌ها در کنار هم باید زمینه‌ساز ظهور باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان شمالی با اشاره به ارتقای کمی و کیفی مراکز علمی و آموزشی در دوران نظام اسلامی، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد قابل‌توجهی در دانشگاه‌های ما روی داده است و در حالی که پیش از انقلاب دانشگاه تنها برای افراد متمکن و برخوردار بود الآن همه اقشار جامعه فرصت تحصیل در دانشگاه‌ها را دارند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی خاطرنشان کرد: برخورداری از ژن خوب و طبقاتی اندیشیدن رکود می‌آورد؛ اما باز بودن میدان برای همه اقبال و استقبال بیشتری را به وجود می‌آورد به همین دلیل می‌بینیم پس از پیروزی انقلاب فضای دانشگاهی برای ورود اقشار مختلف مردم مهیا و گسترده شده و همین موضوع منشأ خدمات و برکات فراوانی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha