پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاونت آموزش

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) کامیاران با اشاره به اینکه آموزش خط مقدم تحصیل و تهذیب در مدارس علمیه محسوب می شود، گفت: معاونت آموزش در حوزه ها و مدارس علمیه نقش بسیار مهمی در روند تحصیلی طلاب دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام وحید رمضانی، عصر امروز در جمع تعدادی از مربیان و معاونین آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کامیارن اظهار داشت: بحث آموزش از مباحث بسیار مهم در دوران تحصیل هر فردی است که تاثیر این امر می تواند آینده شغلی و شخصیتی فرد را تضمین کند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) کامیاران با اشاره به اینکه آموزش خط مقدم تحصیل و تهذیب در مدارس علمیه محسوب می شود، افزود: معاونت آموزش در حوزه ها و مدارس علمیه نقش بسیار مهمی در روند تحصیلی طلاب دارند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه معاونت های آموزشی در مدارس علمیه پل ارتباطی بین طلاب و مدیران حوزه هستند، گفت: طلاب از ابتدا تا پایان سال تحصیلی ارتباط مستقیم و مستمر با مسئول و معاون آموزشی دارند.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) کامیاران عنوان کرد: مسایل تعیین واحدهای درسی، ارتباط با اساتید و… از وظایف معاونت های آموزشی در حوزه های علمیه است، لذا باید بتوانیم که این معاونت را به روز کنیم و تجهیزات و امکانات روز را در اختیار آنان قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha