جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسکان زوار اربعین

حوزه/ در راستای خدمت به زوار امام حسین (ع)؛ حسینیه مدرسه علمیه کامیاران تبدیل به اقامتگاه زوار اربعین گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، شهرستان کامیاران در محل تردد زوار اربعین دیگر شهرها قرار گرفته است که وجود این همه زوار تهیه مکان استراحت را برای زائرین به کاری مشکل و سخت تبدیل کرده است.

حجت الاسلام سیدجمال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ضمن تایید این وضعیت اظهار داشت: مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در این ایام با برنامه ریزی مدیران و معاونین خود اقدام به انجام خدمتی کم نظیر در نوع خود به زوار اربعین حسینی کرده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: در روزهای اخیر که مدرسه علمیه امام باقر (ع) به دلیل اربعین حسینی خالی از طلبه می باشد، حسینیه این مدرسه تبدیل به محل اقامت، استراحت و خوابگاه زوار دیگر شهرها و استانها شده است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: حسینیه مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران با تمام امکانات در خدمت زوار حسینی می باشد و پرسنل و خدمه این مدرسه نیز در حد توان امکانات آسایشی برای این زوار عزیز فراهم می آورند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران تاکید کرد: همچنین آن دست از طلاب یا اساتیدی که موفق به حضور در راهپیمایی اربعین حسینی نشده اند در این روزها به این زوار اربعین خدمات لازم را ارائه می دهند.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه تبدیل کردن حسینیه مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران به محل اسکان و خواب زوار حسینی که به صورت خانوادگی نیز می باشد، تا حد قابل توجهی مشکل تهیه مکان و سرپناه را برای این عزیزان مرتع نموده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha