شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اعزام روحانیون به اربعین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: کاروان اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران عازم پیاده روی اربعین حسینی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، کاروان طلاب و اساتید زوار اربعین حسینی مدرسه علمیه امام باقر (ع) امروز به سمت سرزمین کربلا اعزام شد.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی ضمن تایید این خبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امسال طلاب حوزوی نسبت به سالهای گذشته استقبال بسیار خوبی از اربعین حسینی داشتند به طوری که بخش عمده ای از هماهنگی ها برای این سفر معنوی را خود طلبه ها انجام داده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: بیش از ۴۵ نفر از طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران با استقبال خوب مردم و جوانان عازم راهپیمایی اربعین حسینی شدند.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی با اشاره به اینکه تعداد اساتید و طلاب علاقمند به سفر به اجتماع اربعین حسینی امسال بیشتر از سال گذشته شده است، گفت: طبق آمارهایی که داریم سال گذشته ۳۰ نفر طلاب و اساتید این مدرسه علمیه در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی شرکت کرده بودند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: برای نظم و هماهنگی طلاب و اساتید امسال همگی این زوار به صورت هماهنگ به این راهپیمایی اعزام شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha