جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصطفی خاکسار قهرودی

حوزه/ خاکسار بیان کرد: بیمارستان رضوی آستان قدس پایگاهی را در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی در عمود ۳۲۰ دایر کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، مصطفی خاکسار، قائم مقام آستان قدس رضوی، در ارتباط تلفنی با رادیو اربعین، با اشاره به خدماتی که آستان قدس رضوی برای زائران اربعین حسینی ارائه می دهد، گفت: چند سالی است که آستان قدس رضوی در این عرصه به طور جدی وارد شده و خدمات متنوعی را به زائران و شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ و کنگره جهانی ارائه می کند.

وی افزود: به دستور تولیت محترم آستان قدس برای حضور در شهرهای عراق در کربلا، کاظمین و در سامرا مواکبی را برقرار کرده و با حضور خادمین و خادم یاران داوطلب که هم حضورشان در آنجا کمک بزرگی است از زائران پذیرایی می کنند.

قائم مقام آستان قدس رضوی با اشاره به اقدامات آستان قدس در داخل خاک عراق عنوان کرد: بیمارستان آستان قدس رضوی پایگاهی را در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی در عمود ۳۲۰ دایر کرده و مرکز درمانی را با تجهیز اتوبوس های قابل ارائه خدمات درمانی از دستگاه دندانپزشکی، اتاق عمل و سایر تجهیزات ایجاد کرده است. بیش از ۱۰۰ نفر از متخصصین بیمارستان رضوی توفیق تشرف برای ارائه خدمات پیدا کردند.

وی با اشاره به خدمات دهی آستان قدس در داخل کشور گفت: آستان قدس در محورهای ورودی نقاط مرزی در شش نقطه مهران، شلمچه، خسروی، مرز بازرگان، تایباد و میرجاوه بر اساس ظرفیت خودش با استفاده از کمک های مردمی و نیروهای مردمی و خادمین و خادم یاران پایگاه هایی را دایر کرده و از روز هفدهم مشغول به خدمت گزاری هستند.

وی خاطرنشان شد: با پیگیری های تولیت آستان، در دو مرز مهران و شلمچه ظرفیت خدمات رسانی را بالا بردیم. در مرز مهران تا مرز ۲۰۰ هزار وعده غذایی افزایش پیدا کرد ضمن اینکه شرایطی برای استراحت و اسکان در آنجا و همچنین در سایر نقاط وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha