پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احیاء سنت مهمانوازی زوّار اربعین حسینی(ع) در کرمانشاه

مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر از آموزش آداب زیارت اربعین به ۳۰۰ هیئت و تشکل مذهبی بانوان این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، خدیجه گرشاسبی، امروز در جمع فعالان مذهبی و فرهنگی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، به تشریح فعالیت‌های این ستاد با محوریت کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی استن پرداخت.

مسئول کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان بوشهر در ادامه سخنان خود اظهار داشت: این کارگروه در کمیته استانی با ترکیبی از بانوان فعال در عرصه‌های اجتماعی دینی که متشکل از ۱۴ عضو از نهادهای دولتی و مردمی هستند به فعالیت مشغول است و با برگزاری چند جلسه در مرکز استان در زمینه اموزش ویژه بانوان امسال گام موثری در سراسر استان برداشته است.

گرشاسبی بیان کرد: با تعامل مستمر با کمیته فرهنگی استان زمینه هدایت، سازماندهی، رصد و پی‌گیری مستمر برنامه‌های فرهنگی تبلیغی و اموزشی استانی بانوان برقرار، و به‌ویژه با انجام هماهنگی با مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زمینه اعزام ۲۰ مبلغه حوزوی در جمع زئران اربعین را فراهم شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اربعین یک همایش جهانی است امسال توسط مبلغات حوزوی و سنتی در ۳۰۰ هیئت و تشکل‌های مذهبی بانوان در استان آموزش‌های مهم آداب زیارت اربعین به‌ویژه حرکت دسته جمعی بانوان همراه با کاروان ها و محارم خود آموزش داده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha