پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دستگیری روح الله زم

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: دستگیری روح الله زم مدیر کانال ضدانقلاب «آمدنیوز» توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه نشان از اشراف و توان اطلاعاتی فرزندان این سرزمین در جای جای جهان دارد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با ابراز خوشحالی از مدیر شبکه تلگرامی «آمدنیوز» به دست سربازان گمنام حضرت ولیعصر (عج) در سازمان اطلاعت سپاه اظهار داشت: چند سالی است که کانال تلگرامی موسوم به «آمدنیوز» با انتشار اخبار، تصاویر و... مجعول باعث مخدوش شدن فضای رسانه ای دنیا و داخل کشور علیه جمهوری اسلامی ایران شده بود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: فعالیت های این کانال تلگرامی به حدی گسترده شده بود که بیش از یک میلیون عضو اغفال شده داشت که روز و شب پای سخنان کذب و هذیان گویی های این مهره سرویس های جاسوسی کشورهای بیگانه می نشستند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ضمن تبریک این پیروزی فرزندان روح الله در سازمان اطلاعات سپاه تاکید کرد: رهبری کردن اعتراضات و اغتشاشات مردمی در سراسر کشور، دعوت به فتنه گری، پرونده سازی علیه مسئولان عالی رتبه نظام و.... تنها گوشه ای از خیانت های «روح الله زم»؛ مدیر دستگیر شده کانال تلگرامی «آمدنیوز» می باشد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: روح الله زم در مدت فعالیت خود در کانال آمدنیوز با بیان اینکه در تمام وزارتخانه های دولتی افرادی را برای خبررسانی و اطلاع رسانی دارد، اسناد دولتی و محرمانه را جعل و در کانال آمدنیوز بارگذاری می کرد که همین عامل باعث ایجاد تنش در سطح رسانه ای کشور شده بود.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه فرزندان برومند این سرزمین هرگز اجازه نخواهند داد که کسی به این انقلاب و آرمانهای آنها ضربه بزند، تاکید کرد: مسئول و مدیر فاسد و زنباره کانال تلگرامی آمدنیوز با تغییر مکان اختفای خود به صورت همیشگی، ایمان داشت که هرگز در تور نیروهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی نخواهد افتاد، ولی نصرت الهی فرزندان ایران زمین و سربازان گمنام این سرزمین را یاری داد و این عامل و جرثومه فساد را به دام فرزندان روح الله انداخت.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به ملت شریف ایران اسلامی بیان کرد: دستگیری مدیر این شبکه تلگرامی و از میان رفتن کانال «آمدنیوز» پیروزی بزرگی برای دلسوزان نظام و امنیت کشور محسوب می شود و این خود پیامی قاطع و بی پرده برای هنجارشکنان، براندازان  و دشمنان قسم خورده این نظام الهی می باشد.

دریایی در پایان سخنان خود ضمن تبریک این پیروزی بزرگ گفت: با این عملیات بزرگ، دنیا به قدرت اطلاعاتی جمهوری اسلامی اعتراف کرد و بی شک محتاطانه تر در مقابل ایران مقتدر عرض اندام خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha