جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجاب

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران با انتقاد از وضعیت نامناسب پوشش برخی از بانوان و حتی آقایان در شهر کامیاران اظهار داشت: کامیاران از دیرباز مردمانی مومن، متعصب و دیندار داشته است، لذا اینگونه وضعیت حجاب به هیچ وجه در شان مردم این منطقه و دیار نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی، عصر امروز در جمع تعدادی از فعالان امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کامیاران، ضمن تبریک به مناسبت متلاشی شدن شبکه ضدانقلاب آمدنیوز توسط فرزندان این مرز وبوم اظهار داشت: اخلاص، توکل به خدا و ایمان، رمز پیروزی فرزندان این سرزمین در همه عرصه ها بوده است و انهدام شبکه ضدانقلاب و برانداز «آمدنیوز» را باید حاصل این صفات دانست.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ولی با این وجود باید دانست که همیشه جبهه جنگ دشمنان در برابر ما قرار دارد، حال این جنگ نظامی باشد حال جنگ فرهنگی و نرم. به هر حال ما باید به عنوان یک سرباز وطن پرست در مقابل دشمنان شجاعانه بایستیم.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: متاسفانه فضای گسترده رسانه باعث شده است که هر ساعت و هر لحظه رسانه ای به مانند قارچ سربلند کند و افرادی فریب خورده را گرد خویش جمع نماید.

وی تصریح کرد: نمونه این ماجرا همان شبکه منهدم شده «آمدنیوز» بود که تلاش های بسیاری بر ضد اسلام، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و... داشت و سرانجام به تیر غیب دچار شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم سنن اسلامی و دینی در جامعه کم رنگ شوند، گفت: به حاشیه رفتن اصول اسلامی، دینی و ملی همان خواسته دشمنان و رسانه های معاند است و برای رسیدن به این آرزوی نامشروع خویش، سالیانه میلیاردها دلار هزینه می کنند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران در ادامه سخنان خود تاکید کرد: متاسفانه امروز برخی از منکرات در جامعه به شدت در حال رشد و در مقابل بعضی از معروفات در حال از بین رفتن هستند که نمونه بارز آن اشاعه بدحجابی در سطح معابر عمومی و... می باشد.

این استاد حوزوی با انتقاد از وضعیت نامناسب پوشش برخی از بانوان و حتی آقایان در شهر کامیاران اظهار داشت: کامیاران از دیرباز مردمانی مومن، متعصب و دیندار داشته است، لذا اینگونه وضعیت حجاب به هیچ وجه در شان مردم این منطقه و دیار نیست.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران با اشاره به اینکه بانی این وضعیت عواملی زیادی می توانند باشند، تاکید کرد: متاسفانه در اکثر منازل شاهد استفاده از شبکه های ماهواره ای هستیم که این امر نوعی شبیخون فرهنگی دشمنان است و باید گفت کسانی که از شبکه های ماهواره ای در منازل خود استفاده می کنند با دستان خود دشمن قسم خورده اسلام و نظام را به خانه خویش دعوت کرده اند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: البته نباید تنها عامل بدحجابی و برخی از رفتارهای خلاف شان اجتماعی و اسلامی را مولود شبکه های ماهواره ای دانست، بلکه فضای مجازی، گوشی های همراه، نبود مکان مناسب فرهنگی، کم کاری مسئولان فرهنگی و... از دیگر عوامل وضعیت موجود در جامعه می باشند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران در پایان سخنان خود گفت: اگر می خواهیم که جامعه اسلامی به ویژه شهرستانی به مانند کامیاران که مردمان آن به ایمان و اخلاص شهره هستند از گزند این هجمه های فرهنگی در امان باشند باید همه مسئولان و حتی مردم پای کار بیایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha