چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موکب احمد بن موسی

حوزه/ مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) از اسکان ۴۰ هزار زائر اربعین حسینی خبر داد و گفت: از تاریخ ۱۶ تا شامگاه ۲۳ مهرماه جاری تاکنون ۴۰ هزار نفر از زائران اربعین در کربلای معلی توانسته‌اند از امکانات این موکب بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری حوزه در مسیر کربلا، مسعود راستی، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، به پنجمین سال فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی اشاره کرد و اظهار داشت: موکب احمدبن موسی(ع) از تاریخ ۱۶ مهرماه جاری آغاز به فعالیت و پذیرش زائران اربعین کرده است.

وی با بیان اینکه از تاریخ ۱۶ تا شامگاه ۲۳ مهرماه جاری تاکنون ۴۰ هزار نفر از زائران اربعین در کربلای معلی توانسته‌اند از امکانات این موکب بهره مند شوند، افزود: امکانات این موکب اعم از اسکان و پذیرایی و خدمات فرهنگی و بهداشتی و رفاهی و غیره است.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) با اشاره به اینکه این موکب بزرگترین موکب از نظر اسکان و پذیرایی در کربلا در میان موکب‌های ایرانی است، خاطرنشان کرد: موکب احمد بن موسی(ع) تا تاریخ ۲۸ مهرماه پذیرای زائران اربعین خواهد بود.

وی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک مردم استان فارس در کربلا برای زائران استان خود و سایر استان‌های کشورمان خدمات ارائه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha