پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ خدمت رسانی دو موکب ایرانی و عراقی در منذریه عراق به زائران اربعین

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: براساس آخرین آمار تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات و امکانات موکب و ایستگاه های صلواتی شهرستان سقز که از سیزدهم مهرماه برپا شده اند، بهره مند گردیده اند.

حجت الاسلام محمد کاروند  در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: امسال در موکب ها و ایستگاه های صلواتی استان کردستان شاهد حضور پرشور برادران اهل سنت در کنار برادران شیعه و پذیرایی از عزادران حسینی بودیم که این نشان از دیانت و بصیرت دینی مردم این خطه از ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه در اکثر شهرستانهای کردستان موکب ها و ایستگاه های صلواتی بسیاری برای پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی برپا شده است، بیان کرد: در کامیاران نیز به جز موکب ها و ایستگاه های صلواتی شاهد همکاری خوب مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) این شهرستان بودیم.

حجت الاسلام کاروند ادامه داد: امسال حسینیه مدرسه علمیه کامیاران برای ارائه خدمات بیشتر و اسکان زائران اربعین به موکب تبدیل شده بود که این حسینیه علاوه بر پذیرایی از زوار، به صورت شبانه روز زوار بسیاری را اسکان می داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان اضافه کرد: اکثر موکب های شهرستان های استان تا پنجم آبان ماه آماده خدمات دهی به زوار هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: موکب شهرستان سقز هم امسال به همکاری مردم و سپاه ناحیه سقز در جاده خروجی سقز - سنندج برپا شده است. این موکب در زائرسرای امام خامنه‌ای واقع شده است.

حجت الاسلام کاروند در پایان  گفت: براساس آخرین آمار تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات و امکانات موکب و ایستگاه های صلواتی شهرستان سقز که از سیزدهم مهرماه برپا شده اند، بهره مند گردیده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha