جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 868570
۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
السيد حسن نصر الله

حوزه/ دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اگر وقت آن برسد که حزب الله به خیابان بیاید، ما را در خیابان خواهید دید و همه معادلات تغییر خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه سید حسن نصرالله در سخنرانی خود به مناسبت اربعین حسینی  که پیش از ظهر امروز انجام شد اظهارداشت: برخی از مسئولان سیاسی در لبنان در وضعیت موجود از پذیرفتن مسئولیت شانه خالی می‌کنند و تبعات را به گردن دیگران می‌اندازند.

وی ادامه داد: وضعیت اقتصادی در لبنان زاده یک ساعت و یک ماه و یک سال نیست و نتیجه عوامل متعددی است که طی ده‌ها سال گذشته انباشت شده است، تمامی کسانی که در ۳۰ سال گذشته مسئولیتی داشته‌اند در وضعیت موجود مسئول هستند.

نصرالله تاکید کرد: همه باید در اصلاح وضعیت موجود مشارکت کنند و امروز زمان موج سواری و منازعه‌های سیاسی و حزبی نیست.

وی ادامه داد: مهم‌ترین نتیجه‌ای که از اعتراضات مردمی طی ۲ روز گذشته می‌گیریم این است که مردم  زیر بار مالیات‌ها و هزینه‌های جدید نمی‌روند و  نیاز به مدیریت درست و کاربردی دارند.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: با یک بحران جدی در خصوص عدم اعتماد مردم به مسئولان مواجه هستیم. اقدامات اخیر فقط فقرا را قربانی می‌کند و با طبقات بالاتر کاری ندارد.

سید حسن نصرالله اظهارداشت: از کناره‌گیری دولت کنونی حمایت نمی‌کنیم و دلیل آن هم این است که امکان ندارد دولت جدید طی یک سال و یا یک سال آینده تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر دولت کنونی نتواند مشکلات کنونی را حل کند دولت دیگری نیز نخواهد توانست آن را حل کند.

نصرالله تصریح کرد: اگر وقت آن برسد که حزب الله به خیابان بیاید، ما را در خیابان خواهید دید و همه معادلات تغییر خواهد کرد.

وی افزود: اگر لازم باشد برای مقابله با وضع هزینه های جدید به خیابان ها بیاییم، می آییم و آن وقت تا زمانی که اهدافمان محقق نشود تجمعات را ترک نمی کنیم

دبیرکل حزب الله لبنان اظهارداشت: هرکس که از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند باید محاکمه شود به ویژه آنانکه کشور را به این وضع رسانده اند.

این سخنرانی در بعلبک (بارگاه فرزند سقط شده امام حسین علیه السلام) به صورت زنده پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha