پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: ضمن قدردانی از میهمان نوازی شایسته مردم عراق از زائران اربعین، بیان کرد: مردم عراق با میزبانی از میلیون ها زائر حسینی، عمق ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین  محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جلسه دیدار با مدیران مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه قزوین برگزار شد گفت: راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی امسال هم بی نظیر و توصیف نشدنی بود، البته دشمنان این بار هم در شبکه های مختلف خود هیچ خبر و گزارشی در این رابطه مخابره نکردند.

وی ضمن قدردانی از میهمان نوازی شایسته مردم عراق از زائران اربعین، بیان کرد: مردم عراق با میزبانی از میلیون ها زائر حسینی، عمق ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) نشان دادند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: دشمنان سیاست سانسور را در برابر تجمع بیش از بیست میلیونی اربعین در پیش گرفتند.

وی عنوان کرد: دشمنان به دلیل اینکه زیارت اربعین برای جهان اسلام و تشیع سودمند بوده و در جهت تضعیف تفکر وهابی‌گری، صهیونیسم و آمریکای جهان‌خوار است، نمی‌خواهند سال به سال رونق بیشتری پیدا کند، لذا دست به هر توطئه ای می زنند، البته امسال هم نتوانستند نقشه های شوم خود را برای این همایش عظیم و باشکوه به مرحله اجرا در آورند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: کنگره عظیم اربعین تبدیل به یک نماد برای شیعه و ترویج جایگاه مکتب اهل بیت(ع) در کل جهان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha