شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی قزوین از ساخت دو فیلم مستند از فعالیت های موکب های حوزه و روحانیون استان خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: موکب های حوزه علمیه قزوین مستقر در مسیر نجف به کربلای معلی و  شهر کربلا خدمات تبلیغی و فرهنگی را به زائران اربعین حسینی ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت های صورت گرفته در موکب های حوزه قزوین می توان به اطعام هر وعده ۷ هزار غذا به زائران، اکران فیلم های شهدای مدافع حرم، برپایی جلسات سخنرانی و عزاداری توسط مبلغین و روحانیون قزوین، برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی زائران، تشریح واقعه عاشورا با استفاده از دوربین های سه بعدی اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین اظهارکرد: بیش از ۲۵۰۰ عکس از حضور به یادماندنی و باشکوه زائران اربعین حسینی و همچنین فعالیت های تبلیغی روحانیون حوزه علمیه استان از سوی عکاسان حوزه قزوین به ثبت رسیده که امیدواریم بعداز تامین منابع مالی، بتوانیم این تصاویر ناب و ارزشمند را در مجموعه ای به چاپ برسانیم.

 حجت الاسلام افشار با تقدیر از حمایت های از مدیر کل امور بین الملل رسانه ملی، بیان کرد: امسال هم برای تیم رسانه ای حوزه علمیه قزوین مجوز تردد و حضور در اماکن مقدس کشور عراق را دریافت کرده بود.

وی در پایان از ساخت دو فیلم مستند از فعالیت های موکب های حوزه علمیه قزوین و روحانیون استان خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha