چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هزاران یورو کمک خیریه مسلمانان پیتربورو به بیمارستان محلی

حوزه/ مسجد محلی در پیتربورو به جمع آوری 3 هزار و 740 یورو کمک مالی برای بیمارستان سورایدر در این شهر اقدام کرد و مسلمانان طی مراسمی کمک خیریه را به مسئولین بیمارستان اهدا کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» یک مسجد محلی در شهر پیتربورو  درشرق انگلستان موفق به جمع آوری کمک خیریه هزاران یورو برای بیمارستان سورایدر شده است.

انصار علی مشاور مسجد قوسیه در خیابان  گلدستون در مراسم ارائه کمک خیریه گفت: جمع آوری پول به دلایل خیریه یکی از فعالیت های معمول مسجد است و من بسیار مفتخرم از اینکه این سخاوت دائمی را از اعضای مسجد شاهد هستم.

  ناظم خان ، رئیس کمیته مدیریت مسجد، چک 3،740 یورو را  کارولین گراهام (مدیر موقت جمع آوری کمک های مالی و جولی گارنر (مدیرمحلی خیریه) به نمایندگی از بیمارستان تحویل داد.

طبق گفته وبسایت، این بیمارستان تنها بیمارستان تخصصی در ارتباط با تسکین درد در پیتربورو می باشد که بخش کمک به خانواده های بی بضاعت دارد که با کمک های خیریه گردانده می شود.

 گفتنی است مسلمانان در کشورهای غربی در فعالیت های خیریه مشارکت قابل توجهی دارند.  در اوایل ژانویه سال 2017 ، نمازگزاران مسلمان در مساجد مختلف پرستون، سخاوتمنانه 61.500 یورو به بنیاد سرطان رزمری اهداء کردند.

در ماه نوامبر در همان سال ، گروهی از دانش آموزان مدارس ابتدایی مسلمان ازیک مدرسه ابتدایی اسباب بازی های خود را برای بیماران بستری در بخش کودکان در بلکبرن تحویل دادند.

در جای دیگر در کانادا ، یک سازمان غیرانتفاعی مسلمان ، روز امید یوسف را برگزار کرده و طی 13 سال گذشته 220،000 دلار برای حمایت از بیمارستان کودکان مریض تورنتو تقدیم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha