جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر حریرچی

حوزه/ معاون وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها و به ویژه شبکه های مجازی در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر شیوع بیماری ویروسی در بین زائرین اربعین حسینی نشر داده اند، اظهار داشت: متاسفانه انتشار دهندگان این نوع اخبار کذب هیچ گونه تعهد اخلاقی ندارند و با انتشار شایعه شیوع بیماری ویروسی در بین زائرین اربعین سعی در مشوش کردن جامعه را داشته اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، دکتر ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت و درمان، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه استان کردستان اظهار داشت: وزارت بهداشت و درمان به همراه دیگر ادارات و نهادهای دولتی در اربعین پرشور حسینی امسال کارهای بسیاری برای حفظ سلامت و بهداشت زوار اربعین هم در مبادی ورودی و خروجی مرزهای کشور انجام داد و همچنین در شهر کربلا اکیپ های پزشکی برای مقابله با هرگونه وضعیت احتمالی مستقر نمود.

معاون وزیر بهداشت و درمان در ادامه سخنان خود بیان کرد: البته امسال در نشست هایی که با مسئولان هیئات و موکب های حسینی در بحث بهداشت، کمک های اولیه و... داشتیم در حوزه درمان و بهداشت مشکل خاصی در بین زوار اربعین حسینی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از رسانه ها و به ویژه شبکه های مجازی در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر شیوع بیماری ویروسی در بین زائرین اربعین حسینی نشر داده اند، اظهار داشت: متاسفانه انتشار دهندگان این نوع اخبار کذب هیچ گونه تعهد اخلاقی ندارند و با انتشار شایعه شیوع بیماری ویروسی در بین زائرین اربعین سعی در مشوش کردن جامعه را داشته اند که بنده اعلام می کنم که این اخبار کاملا کذب بوده و بی شک از روی شیطنت می باشد.

معاون وزیر بهداشت و درمان در ادامه سخنان خود به برخی از عملکردهای وزارت بهداشت و درمان کشور در این مدت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برای ارائه خدمات بهتر، سریعتر و تخصصی تر به بیماران ساخت ۴۰ هزار تخت بیمارستانی در دستور کار وزارت بهداشت و درمان می باشد.

دکتر حریرچی تصریح کرد: اما باید اذعان کرد که کمبودهای اعتباری مراحل ساخت این میزان صندلی بیمارستانی را با چالش روبرو ساخته است که امیدواریم این مشکل به زودی و به حمایت های ریاست محترم جمهوری و... حل شود.

معاون وزیر بهداشت و درمان در پایان سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه همانند همیشه خیرین بخش سلامت ما را در اجرای طرح های درمانی و بهداشتی مورد حمایت خود قرار می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha