جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
برگزیدگان دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی

حوزه/ داوران و ناظران دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی که در شهرستان قروه برگزار گردید، برگزیدگان این دوره انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، به همت داوران و ناظران دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی که در شهرستان قروه برگزار شد، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار می شد، منتخبین این دوره عصر امروز انتخاب شدند.

در این دوره ۲۸۱ اثر ادبی در از کنگره ملی شعر عاشورایی به مرحله داوری رسید که داوران این دوره تندیس؛ لوح تقدیر و جایزه خود را در بخش زیر ۳۰ سال به‌ ترتیب به آرمان معراجی از مازندران، عاطفه جوشقانیان از قم و علی مردی‌پور از اصفهان به عنوان نفرات اول تا سوم اهدا کرد.

براساس انتخاب داوران در بخش بالای ۳۰ سال، بزرگ خشنود خدایماه بزرگزاد از کاشان، زینب اکبری از صحنه و محسن کاویانی از قم به‌ ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش شعر ویژه ناصر دوستی از زنجان، امیر رسولی از زنجان و دادیار حامدی از ساری به ترتیب موفق به کسب رتبه نخست تا سوم شدند.

عبدالجبار کاکایی، بهروز سپیدنامه، منصور دولتی و سعید بیابانکی داوران این دوره از کنگره سراسری شعر عاشورایی بودند.

شاعران بیست استان آثار خود را به دبیرخانه دوازدهمین کنگره سراسری شعر عاشورایی که در شهرستان قروه برگزار گردید، ارسال کرده بودند.

براساس این گزارش، دوازدهمین کنگره ملی شعر عاشورایی بعدازظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، برخی از مسئولان، شعرای کشوری، هنرمندان و... به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان قروه برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha