شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هفته بسيج

حوزه/ رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان در تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی، گفت: یادواره 415 شهید دانش آموز استان کردستان در هفته بسیج دانش آموزی در سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اصغر عبدی فر؛ رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان صبح امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار « دانش آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» نامگذاری شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان گفت: در هفته بسیج دانش آموزی امسال بیش از 40 برنامه برای اجرا در دست اقدام خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان ماه آغاز می شود، عنوان داشت: برای هریک از روزهای این هفته نامگذاری های خاصی انجام گرفته است که هر کدام با یک هدف و مضمون عالیه نامگذاری شده اند.

عبدی فر در ادامه سخنان خود به نامگذاری این روزها اشاره کرد و بیان داشت: سه شنبه 7 آبان ماه با نام «دانش آموز بسیجی و اخلاق و پایداری» نامگذاری شده است که آیین نواختن زنگ ایثار و شهادت و اجرای پدافند غیرعامل در مدارس منتخب استان کردستان از جمله برنامه های این روز می باشد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان ادامه داد: چهارشنبه 8 آبان ماه با نام «دانش آموز بسیجی، شجاعت و آرمان خواهی» نامگذاری شده است که مسابقه دو رهروان شهدای دانش آموز ویژه پویندگان از جمله برنامه های این روز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در نهم آبان ماه برنامه کوهپیمایی، دیدار از خانواده های شهدای دانش آموز و فرهنگی و نیز غبارروبی مزار شهدا برگزار می شود، گفت: طبق آمارها در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 36 هزار شهید دانش آموز داشته ایم. همچنین پایان هفته بسیج دانش‌آموزی نیز «روز ملی مبارزه با استکبار» نامگذاری شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان اضافه کرد: جمعه دهم آبان روز «دانش‌آموز بسیجی، انتظار و عدالتخواهی» نامگذاری شده است که در این روز دانش آموزان در نماز جمعه حضور فعالی خواهند داشت. همچنین روز شنبه 11 آبان ماه با نام «دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری» نامگذاری شده است.

وی اظهار کرد: در روز یازدهم آبان ماه دانش آموزان بسیجی کردستان با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهند داشت و در این دیدار از دانش آموزان بسیجی نخبه تجلیل به عمل می آید.

عبدی فر ادامه داد: یکی از برنامه های ما در سالجاری اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی در شمال غرب کشور تحت عنوان کاروان راهیان نور می باشد که براساس پیش بینی های صورت گرفته در این برنامه در حدود 7 هزار دانش آموز حضور خواهند داشت.

وی، روز یازدهم آبان ماه را روز ««دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری» عنوان کرد و گفت: همچنین یادواره 415 شهید دانش آموز استان کردستان در هفته بسیج دانش آموزی در سنندج برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش ‌آموزی استان کردستان گفت: روز پنجشنبه؛ نهم آبان ششمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری آینده‌سازان در محل سابق مجلس شورای اسلامی خواهیم بود که از استان کردستان 5 نفر دانش آموز دختر به نام مجمع فاطمیون و 5 نفر دانش آموز پسر به نام مجمع علویان حضور خواهند داشت.

عبدی فر بیان کرد: یکشنبه 12 آبان بنام روز «دانش‌آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری» نامگذاری شده است که در این روز ثبت‌نام دانش آموزان در لیگ علمی «پایا» آغاز می گردد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کردستان ابراز داشت: آخرین روز هفته بسیج دانش آموزی یعنی سیزدهم آبان ماه به نام روز «دانش‌آموز  بسیجی، مقاومت و استکبارستیزی» نامگذاری شده است که در این روز دانش آموزان حضوری حماسه و تاریخی در راهپیمایی 13 آبان ماه خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    1 0
    سلام من زهرا بهرامن هستم در استان بوشهر من در 1382 متولد شدم من دوست داشتم بسیج شوم
  • هسته و پوسته IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    0 0
    ای کاش منم ثبت نام می کردم