پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
فرماندار سقز

حوزه/ تمام مشکلاتی که امروز در سطح جهانی برای ایران به وجود می آید توسط آمریکایی ها و کشورهای غربی است، لذا حضور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، کامیل کریمیان، فرماندار شهرستان سقز، شامگاه دوشنبه در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی 13 آبان، اظهار داشت:  در طول قرن اخیر استعمار تلاش های بسیاری برای نفوذ در ایران داشته است و دست به هر دسیسه ای زده است، ولی در همه آنها به نوعی به بن بست رسیده است.

فرماندار سقز ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با اقدامات استعماری آمریکا انجام گرفت که این حرکت از سوی امام خمینی(ره) به عنوان انقلاب دوم نامگذاری گردید.

وی اظهار کرد: امروز چهره پلید استکبار علنی و هویدا شده است، لذا باید برای برملا کردن توطئه های استعمارگران در منطقه از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

این مقام مسئول بیان کرد: امروز آمریکا به عینه می بینید که آرمان های آزادیخواهانه جمهوری اسلامی با آرمانهای او سنخیت ندارد، لذا دست به هر توطئه ای می زند که این انقلاب را از مسیر اصلی اش منحرف کند.

کریمیان در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه ثبات خوبی بر بازار حاکم شده است، تاکید کرد: ثبات در بازار و اقتصاد امید مردم به آینده کشور را چندبرابر کرده است که جای دارد از سیستم قضا و نیز دستگاه های نظارتی کشور و استان تشکر کنیم.

فرماندار شهرستان سقز در پایان سخنان خود گفت: از همه مردم ایران اسلامی، استان کردستان به ویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان سقز دعوت می کنیم که حضوری تاریخی و پرشور در مراسم یوم الله 13 آبان ماه داشته باشند.

در ادامه این جلسه، ماموستا سیدحسین حسینی، امام جمعه شهرستان سقز نیز اظهار داشت: تمام مشکلاتی که امروز در سطح جهانی برای ایران به وجود می آید توسط آمریکایی ها و کشورهای غربی است، لذا حضور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

ماموستا حسینی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امسال باید حضو مردم در راهپیمایی 13آبان باشکوه تر از سالهای گذشته باشند تا به دشمنان بفهمانند که درخت انقلاب اسلامی تنومندتر از سال های گذشته شده است.

امام جمعه شهرستان سقز در پایان سخنان خود گفت: همه توطئه ها و دسیسه هایی که در خاورمیانه و در جهان اسلام روی می دهد سرچشمه آنها آمریکا و ایادیش در منطقه و جهان است، لذا ملتها باید هوشیار و بصیر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha