چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عکس: حضور حوزویان مشهد در راهپیمایی ۱۳ آبان

حوزه/ انتظار می رود مدیران و معاونان محترم از همه ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری خود برای برپایی شکوهمند مراسم راهپیمایی در این روز با محوریت شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» استفاده کرده و زمینه تقویت روحیه ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی را فراهم آورند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه در نامه ای به معاونان ستادی، مدیران استانی و مدیران مدارس و مراکز تخصصی بر همکاری و حضور پرشور روحانیون و طلاب در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه تأکید کرد که متن این نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

معاونان محترم ستادی، مدیران محترم استانی و مدیران محترم مدارس و مراکز تخصصی

سلام علیکم

احتراما همانگونه که مستحضرید یوم الله سیزدهم آبان، یادآور سه حادثه عظیم و مهم تبعید امام خمینی (ره) در سال ۴۳ به بهانه سخنرانی اعتراض آمیز به عهدنامه ننگین کاپیتولاسیون، کشتار دانش آموزان در سال ۵۲ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ بوده که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است و در سال جاری به دلیل تشدید توطئه ها و تهدیدات نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهانخوار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز ایجاد آشوب و فتنه در کشورهای محور مقاومت اهمیتی دوچندان یافته است.

لذا انتظار می رود در راستای عمل به توصیه های استکبارستیزانه حضرت امام (ره) و و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مدیران و معاونان محترم از همه ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری خود برای برپایی شکوهمند مراسم راهپیمایی در این روز با محوریت شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» استفاده کرده و زمینه تقویت روحیه ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی را فراهم آورند.

در این راستا پیگیری محورهای ذیل مورد تأکید است:

۱. فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری طلاب مدارس و روحانیون در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان

۲. استفاده کامل از ظرفیت مبلغین، ائمه جمعه و جماعات برای تبیین اهمیت این روز، تقویت روحیه استکبارستیزی و دعوت حداکثری همه اقشار مردم برای عمل به این تکلیف دینی و انقلابی و دادن پاسخ کوبنده به یاوه سرایی های شیطان بزرگ با حضور همگانی و با بصیرت در راهپیمایی

۳. تعامل کامل با نهادها و سازمان های استانی با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات استان برای برپایی هرچه باشکوه تر این مراسم در استان.

علی علیزاده

مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha