پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آمریکا

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان به تلاش های مذبوحانه برخی از کشورهای منطقه و غربی برای مایوس کردن مردم از انقلاب و نظام اشاره کرد و گفت: این همه دشمنی و کینه توزی معلول قدرت گرفتن ایران در منطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سعید مومنی عصر امروز در نشستی با جمعی از طلاب مدارس علمیه استان کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول، اظهار داشت: از ابتدای آغاز نهضت امام خمینی (ره) همواره روحانیون به همراه مردم حضوری فعال و مستمر داشتند و در این راه متحمل سختی و مرارت های بسیاری گشتند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: با وجود فشارهای بسیار زیاد دستگاه پهلوی و ساواک، نهضت امام خمینی نه تنها تضعیف نشد، بلکه روز به روز بر قدرت مردمی و معنوی آن افزوده می شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه طلاب و روحانیون در جامعه اسلامی ار ارکان دینی، اجتماعی و سیاسی جامعه محسوب می شوند، عنوان کرد: طلاب و روحانیون از ارکان جامعه دینی هستند و هرگز نمی توان جامعه اسلامی را منهای روحانیت تصور کرد، لذا شما طلاب باید به عنوان نمایندگان و مبلغان دینی جایگاه و شان خود را همیشه حفظ کنید.

حجت الاسلام مومنی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به نزدیک بودن یوم الله 13 آبان، افزود: در آستانه یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی؛ یعنی سیزدهم آبان هستیم، روزی که آخرین پایگاه و لانه جاسوسی و فساد استکبار در ایران به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل تسخیر گردید و به قول بزرگان مملکت انقلاب دوم ملت ایران در این روز اتفاق افتاد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان افزود: امسال هم مانند سالهای گذشته راهپیمایی 13 آبان ماه را پیش رو داریم، ولی راهپیمایی امسال با توجه به شرایط منطقه ای و نیز توطئه های مختلف و البته فراوان دشمنان بسیار متفاوت تر خواهد بود، بنابراین همه کسانی که دل در گرو این نظام و مملکت دارند باید در این روز که روز استکبارستیزی می باشد، حضوری تاریخی و چشمگیر داشته باشند.

حجت الاسلام مومنی به تلاش های مذبوحانه برخی از کشورهای منطقه و غربی برای مایوس کردن مردم از انقلاب و نظام اشاره کرد و بیان داشت: همیشه باید بدانیم که اگر دشمنی داشتیم علتش قدرت ماست و اگر بدخواهی داریم نشان از اقتدار ماست، لذا این همه دشمنی و کینه توزی معلول قدرت گرفتن ایران در منطقه و جهان است به طوری که دشمنان به هر دری می زنند که پای میز مذاکره با مسئولان ایرانی بنشینند، ولی تاکنون جوابی از نظام اسلامی به جز جواب منفی نگرفته اند که این امر خود نوعی اقتدار سیاسی برای ایران محسوب می شود.

وی ادامه داد: امروز اگر می بینیم که دشمنان در منطقه یعنی در کشورهای همسایه، فتنه آفرینی می کنند یقین بدانید که هدف اصلی و غایی آنان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه است. جبهه ای که کمر استکبار و استعمار را در خاورمیانه خم کرده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان خاطرنشان کرد: شما طلاب باید در مسیر تحصیل با باور انقلابی خویش زمینه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم سازید و از جوسازی های جریان های مخالف و معاند علیه روحانیون هرگز دلسرد و دلزده نشوید، زیرا دشمنان به دنبال همین امر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha