پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجروح

حوزه/ محمدباقر شب جمعه هفته گذشته در حین گشت زنی، طی تماس تلفنی مردم نسبت به مزاحمت امنیتی برخی افراد، به منطقه اعزام شد که سه مرد به همراه دو دختر و کشف حجاب و عربده کشی حرکت های زشتی را انجام می دادند ...

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کاشان، علی اصغر رجایی، پدر محمدباقر، جوان مجروح آمر به معروف و ناهی از منکر کاشانی، با تقدیر از عیادت کنندگان فرزندش، به تهدید نرم دشمن در مقطع فعلی اشاره کرد و گفت: دشمنان ضمن اینکه از طریق  ابزار رسانه ای توان خود را بکار گرفته و درحال ترویج منکرات در جامعه  اسلامی می باشد.

وی به جزئیات حادثه ای که برای فرزندش در ساعت 24 پنج شنبه هفته گذشته اتفاق افتاد اشاره کرد و با اشاره به این که فرزندم با  شرکت در بیش از 70 مسابقه بسیج از نیروهای فعال المهدی(عج) حوزه یکم حضرت علی(ع)  کاشان است، گفت: محمدباقر شب جمعه هفته گذشته در حین گشت زنی، طی تماس تلفنی مردم نسبت به مزاحمت امنیتی افرادی، به منطقه اعزام شد که سه مرد به همراه دو  دختر و کشف حجاب و عربده کشی حرکت های زشتی را انجام می دادند و پس از دو بار تذکر به آنها، متاسفانه ضمن توهین، از پشت با ضربات چاقو فرزندم را مجروح می کنند که بلافاصله پس از اعزام به بیمارستان مورد عمل جراحی قرارگرفت.

وی ضمن رضایت بخش بودن حال عمومی فرزندش از حضور به موقع نیروی انتظامی، دادستانی و نیروهای اطلاعاتی شهرستان کاشان قدردانی کرد و گفت: با توجه به اینکه خودم در هشت سال دفاع مقدس و حمایت از حریم اهل بیت (ع) در سوریه شرکت داشتم حتی اگر فرزندم هم در این مسیر به شهادت می رسید، نگران نبودم.

رجایی با ابراز خرسندی از اینکه فرزندش قطره خونی در راه احیای ارزشهای اسلامی تقدیم کرده است، اظهار کرد: همان طور که اصل قیام امام حسین (ع) به خاطر امربه معروف و نهی از منکربوده است، لذا فرزندانمان نیز بهتر از فرزندان سیدالشهدا(ع) نیستند و حتی اگر در این مسیر به شهادت برسند، ناراحت نمی شوم.

پدر جوان مجروح آمر به معروف و ناهی از منکر کاشانی ضمن قدردانی از عیادت آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه کاشان، گفت: آیت الله نمازی در این دیدار از لفظ بیمار استفاده نکردند و گفت «برای دیدار با یک مجاهد و مبارز فی سبیل الله آمده ایم» .

وی همچنین از حضور دادستان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان، پیام آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، و مردم ولایت مدار کاشان، و ... تشکر و قدردانی کرد.

وی، درپایان با آرزوی سلامتی و صحت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: امیدواریم همان طور که در زمان حیات امام راحل، گوش به فرمان  ایشان بودیم، در مقطع فعلی نیز همراه با جوانان در رکاب مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای بتوانیم در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب جان خود را فدا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha