پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام صادقی با بیان این که نفوذ کلام روحانیت در جامعه می تواند بسیاری از توطئه ها و هجمه های دشمنان را خنثی کند، بیان داشت: تعامل و ارتباط نزدیک مردم و روحانیت، تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در بازدید از فعالیت های تبلیغی مبلغان طرح هجرت قائمشهر با تبریک حلول ماه ربیع الاول، ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام را یکی از مهم ترین مناسبت های این ماه عنوان کرد و گفت: باید در برخورد با اقشار مختلف مردم سیره نبوی را مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام پیام آور صلح، آرامش، برابری، برادری و وحدت میان ملت های جهان بوده است، افزود: اگر بشریت به سیره آن حضرت پایبند بود امروز با چنین مشکلات و بحران های بسیار مواجه نبود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه امروز در جامعه اسلامی شاهد فاصله گرفتن مردم از ارزش های دینی و اخلاقی هستیم، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که امروز نیز امت اسلامی با آن مواجه است نتیجه فاصله گرفتن از سیره اهل بیت(ع) است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسیری که امروز جامعه اسلامی در حال پیمودن آن است با مسیر پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) تناسب ندارد، تصریح کرد: مسلمانان اگر می خواهد عزتمندانه زندگی کنند باید مسیر اهل بیت(ع) را ادامه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز ارزش های اخلاقی در جامعه اسلامی کمرنگ شده است، بیان داشت: یکی از وظایف مهم مبلغان دینی در فعالیت های تبلیغی خود، تقویت ارزش های اخلاقی در جامعه به استناد به آیات و روایات الهی است.

حجت الاسلام صادقی  با اشاره به در پیش بودن سیزدهم آبان روز استکبار ستیزی، یکی از مهم ترین دلایل پیروزی و اقتدار ملت ایران را ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ استکبار ستیزی ملت ایران به الگویی برای سایر ملت های جهان تبدیل شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که استکبار جهانی در سال های اخیر همه توان خود را به کار گرفت تا ملت ایران را تسلیم خواسته های نامشروع خود کند، بیان داشت: اما ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران، درس بزرگی به نظام هاس سلطه گر جهان داده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به نقش مهم و برجسته روحانیت در هدایت افکار عمومی، خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش دشمن در ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی، مبلغان دینی باید در منابر و خطابه های خود مردم را نسبت به فتنه های دشمن آگاه کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که نفوذ کلام روحانیت در جامعه می تواند بسیاری از توطئه ها و هجمه های دشمنان را خنثی کند، بیان داشت: تعامل و ارتباط نزدیک مردم و روحانیت، تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha