پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمدحسن زمانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور در مدارس علمیه استان کردستان سخنرانی خواهد داشت.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به سفر حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن زمانی، مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور به استان کردستان، اظهار داشت: این مقام حوزوی در سفر یک روزه که یکشنبه هفته آینده به استان کردستان انجام می گیرد، بعد از حضور و سخنرانی در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه، با طلاب دیگر مدارس علمیه این استان دیدار و گفتگو خواهد داشت.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته حجت الاسلام و المسلمین زمانی، صبح روز یکشنبه در جمع طلاب مدرسه سفیران خاتم الانبیاء سنندج (ص) درباره جریان های تکفیری سخنرانی خواهد کرد و عصر همان روز نیر در مدرسه علمیه کامیاران حضور خواهد یافت.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود گفت: حجت الاسلام و المسلمین زمانی برای حضور و سخنرانی در همایش «نقش استکبار در حمایت از جریان های افراطی تکفیری و راهکارهای مقابله با آن» یکشنبه هفته آینده به کردستان سفر خواهند کرد.

براساس این گزارش، این همایش راس ساعت 8 صبح الی 12 ظهر در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با حضور علما و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع کشوری و استانی و نیز تنی چند از اساتید دانشگاه اقیلم کردستان برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha