پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس شورای هماهنگی فارس

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبیلیغات اسلامی فارس به اجرای ۳۰ عنوان برنامه در ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: در این ایام بیش از هزار برنامه در قالب ۳۰ عنوان، در نقاط مختلف استان فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی، ظهر امروز در نشست رسانه ای که به مناسبت برنامه های ۱۳ آبان ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی برگزار شد، با اشاره به اینکه در روز ۱۳ آبان شاهد اتقاقات و مناسبت های خاصی قبل و پس از انقلاب بودیم، اظهار داشت: در ۱۳ آبان سال ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام تسخیر شد که در این ۴۰ سال نیز آمریکا دشمنی‌های زیادی علیه انقلاب اسامی انجام داد که همه آنان خنثی شد.

 وی ایران را تنها کشوری خواند که از آمریکا واهمه ای ندارد و اضافه کرد: امروز می‌بینیم که آمریکا به‌عنوان یک ابرقدرت تنها جایی که احساس عجز و ناتوانی می‌کند زمانی است که ایران را در مقابل خودش می‌بیند.

رئیس شوای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان فارس همپنین با بیان اینکه دشمنی های آمریکا و همپیمانانش هیچگاه پایان نمی پذیرد، تصریح کرد: آمریکا دشمن مردم و نظام ما است و هیچ شک و شبهه‌ای در آن نیست لذا باید این دشمنی‌ها در ۱۳ آبان تبیین شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد سوء استفاده گر، راهکار حل مشکلات اقتصادی را فقط ارتباط با آمریکا می دانند، به این صورت که مشکلات معیشت مردم حل شورد، در صورتی که با مذاکره ثابت شد که آمریکا پای کار نیامد یعنی مذاکره تا زمانی جلو رفت که منافع آمریکایی‌ها و غربی‌ها صد درصد تأمین شود.

حجت الاسلام رضایی به اجرای ۳۰ عنوان برنامه در ۱۳ آبان اشاره کرد و بیان داشت: در این ایام بیش از هزار برنامه در ۳۰ عنوان در نقاط مختلف استان فارس برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز ۱۳ آبان در ۷۶ نقطه استان فارس برپا خواهد شد، گفت: روز ۱۳ آبان روز استکبارستیزی است و در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان، حتماً باید قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.

رئیس شواری هماهنگی تبیلغات استان فارس ادامه داد:  مراسم روز ۱۳ آبان در شیراز از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۱:۳۰ ادامه دارد، مسیر راهپیمایی از دو مسیر در شیراز انجام می‌شود، مسیر نخست از میدان شهدا، خیابان پیروزی، چهار راه پیروزی، بلوار شهید آیت‌الله دستغیب، بست شهید آیت‌الله دستغیب و مسیر دوم چهار راه شاهزاده قاسم، خیابان حضرتی، خیابان ۹ دی و بن شهید آیت‌الله دستغیب است.

وی، شعار محوری ۱۳ آبان در سال جاری را «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغز افول و فروپاشی آمریکا»  دانست و ابراز کرد:  در تجمع پایانی ۱۳ آبان در شیراز حشمت‌الله قنبری، استاد حوزه و دانشگاه سخنرانی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha