شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت ۱۳ آبان

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و سید سعید شاهرخی، استاندار همدان، به مناسبت ۱۳ آبان، سالروز مبارزه‌ با استکبار جهانی، پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و سید سعید شاهرخی، استاندار همدان، به مناسبت ۱۳ آبان، سالروز مبارزه‌ با استکبار جهانی، پیام مشترکی صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزده آبان یادآور ۳ اتفاق مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) می‌باشد، همه رویدادهای این روز تاریخی بزرگ پیام‌ها و درس‌هایی را برای نسل حاضر و نسل‌های آینده دارد که تقویت روحیه   

خودباوری، اعتماد به نفس و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان و استکبار ستیزی از مهمترین درس‌های این وقایع می‌باشد.

جمهوری اسلامی ایران حکومتی برآمده از متن مردم شریف و انقلابی است که تا به امروز از هیچ تلاشی در راستای مجد، عظمت و اقتدار آن فروگذار نکرده‌اند.

 یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی است که مردم غیور کشورمان ضمن بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی(رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور در راهپیمایی شکوهمند این روز به تمامی قدرت‌های پوشالی و استکباری جهان اعلام می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران نظامی برآمده از متن مردم است و یاوه‌گویی‌های رئیس جمهوری امریکا تنها اتحاد و همبستگی ملی را افزایش می دهد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان ۱۳ آبان، از مردم ولایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه استان همدان دعوت می‌کنیم؛ همچنان که در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضوری مسئولانه و آگاهانه را به منصه ظهور گذاشتند، این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کنند.

حبیب‌ا... شعبانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان

سید سعید شاهرخی، استاندار همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha