پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه شهربابک

حوزه/ در جلسه برنامه ریزی مراسم ۱۳ آبان شهربابک، بر ضرورت گرامیداشت باشکوه این روز تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، جلسه برنامه ریزی گرامیداشت ۱۳ آبان، پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه شهربابک و نمایندگان سپاه، آموزش و پرورش، فرمانداری، صدا و سیما، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ها، بنیاد شهید و ...، در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک در این جلسه بر گرامیداشت باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان تاکید کرد و گفت: ۱۳ آبان نماد عزت مردم ایران است و تمامی مسئولین لازم است برای افزودن بر شکوهمندی مراسم، تلاش و کوششی دوچندان داشته باشند.

امام جمعه شهربابک با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز وحدت آحاد مردم ایران اسلامی و ایستادگی و استقامت آنها در مقابل استکبار جهانی است، افزود: لازم است کلیه نهادها تلاش کافی را داشته باشند تا این روز پر شکوه به صحنه‌ای برای جناح‌های مختلف و بهره برداری‌های سیاسی بدل نشود.

 سرهنگ کریم پور، نماینده نیروی انتظامی شهربابک هم در این جلسه بیان داشت: نیروی انتظامی آمادگی لازم جهت حفظ امنیت راهپیمایی این روز را داراست.

 در این جلسه، علی اکبر فروتنی از نشریه محلی بابک زمین و همچنین نماینده صدا و سیما نیز متعهد به پوشش کامل مراسم گرامیداشت ۱۳ آبانِ شهرستان شهربابک شدند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha